Profile cover photo
Profile photo
Sarah Talib
213 followers
213 followers
About
Posts

Post has attachment
CUCUR VIRAL INTI DODOL DAN AYAM GORENG POP CORN
Assalamualaikum...selamat petang sahabat mayaku, banyak hari x update blog..ptg ni Cikjah nak share lagi cucuq viral berinti pulak...buat cucuq ni banyak hari dah..dlm inbox blum sempat post lgi.  Cucuq viral inti dodol Dodol yg dok simpan dlm peti ais tu w...
Add a comment...

Post has attachment
KEK CHIFFON PANDAN
Assalamualaikum...hari ni CikJah upload gambar kek Chiffon Pandan, kejadian agak buruk, tapi rasa boleh di katakan ketagori sedap...hehehe. CikJah nak buat lain, tak puas hati..nnt kalau menjadi elok baru kita masukkan resipi..okeh  Tudia merekah elok sanag...
KEK CHIFFON PANDAN
KEK CHIFFON PANDAN
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Roti Bakar dan Telur separuh Masak
Assalamualaikum dan salam jumaat Harini CikJah dating dgn mytokdarling...hehehe. Tengok menu pagi org malas katakan. Bakaq roti buat teluq separuh masak dan nescafe...dah siap. Elok ja selesai makan terdengar ketukkan pintu belakang rumah...tersentak hati c...
Roti Bakar dan Telur separuh Masak
Roti Bakar dan Telur separuh Masak
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
HARI RAYA KORBAN
Assalamualaikum dan salam sejahtera. Raya korban dh berlalu, hari ni bru CikJah nak update blog. Hari raya pertama CikJah masak nasi beriani lauk daging hitam kak ipar masak, dan salata. Rendang ayam pencen di padankan dgn lemang kecoh..Memang dh jdi kebias...
HARI RAYA KORBAN
HARI RAYA KORBAN
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
BUBUR KACANG HIJAU CAMPUR DURIAN
Assalamualaikum Petang ni seperti yang di janjikan maka menjadi juga bubuq kacang hijau campur durian. Request dari mak bonda. Kadang2 dok janji nk buat tapi x jdi...sebb urat baloq timbui..hehehhe Mak kata nak makan dgn roti kapal...jom kita minum petang J...
BUBUR KACANG HIJAU CAMPUR DURIAN
BUBUR KACANG HIJAU CAMPUR DURIAN
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
HASIL TANAMAN TEPI RUMAH
Assalamualaikum...Salam jumaat 3 Zulhijjah Sekejap ja dah masuk dah masuk Zulhijjah...sikit hri lgi dah nk sambut Muharram. Hari ni CikJah nak masak apa tah...kemarin harvest labu 2 bji, cili api, bunga kantan dan daun maman dah siap di buat jeruk..Mak Cikj...
HASIL TANAMAN TEPI RUMAH
HASIL TANAMAN TEPI RUMAH
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
UBI KAYU REBUS CICAH SAMBAL TUMIS
Assalamualaikum Hujan2 mcm ni perut ni lapaq pulak...mkn ubi kayu rebuih dan sambal tumis sedap la jugak...kena pulak dgn kopi o...giler lah
UBI KAYU REBUS CICAH SAMBAL TUMIS
UBI KAYU REBUS CICAH SAMBAL TUMIS
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
WW 31
Assalamualaikum Dan Selamat Pagi  Ceri Acerola atau Ceri Barbados  Nenas Jambul atau Nenas Jantan  Bunga Misai Kuching, Mulbery, Cekor, Daun Kari, Daun limau purut dan Limau nipis  Tak tau apa nama jenis nenas ni berat 5.7kg  Ubi Kayu  Ayam Sabung   Pisang ...
WW 31
WW 31
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kedah Vs Johor (Walimatul Urus)
 Assalamualaikum...Salam sejahtera  Malam ni cikjah rajin sangat2..hah sampai pos 2 cerita kat sni..tdi kek pisang, ni nk tunjuk menantu pulak. Di sini ada beberapa keping gambar sekitar majlis perkahwinan anak lelaki cikjah..Walaupun majlis dh beberapa bul...
Kedah Vs Johor (Walimatul Urus)
Kedah Vs Johor (Walimatul Urus)
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kek Pisang
Assalamualaikum...selamat malam...Hari sabtu lepas, lepak saja kat rumah xdak kerja nak buat. Tengok pisang udang ranum sgt...teringat nk buat kek pisang. Tpi kek pisang cikjah kali ni mcm berat sikit lah x tau kenapa. Oven panas sgt kot..org kata masak ter...
Kek Pisang
Kek Pisang
sarahtalib33.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded