Profile cover photo
Profile photo
Mister Zarif
140 followers
140 followers
About
Posts

Post has attachment
mana nak dapat teh o 50 sen? ha.. jemput baca ya..

Post has attachment
Mister Zarif commented on a post on Blogger.
Aku harap animasi yg ni boleh membawa nama malaysia sekali lagi ke luar negara..:)

Post has attachment

Post has attachment
Pengiraan Jumlah Kalori Untuk Menurunkan Berat Badan
Assalamualaikum w.b.t Menurunkan berat badan? Impian setiap orang yang obesiti dalam dunia ini kan? hehe.. Kebanyakkan diet orang Malaysia untuk menurunkan berat badan adalah tidak memakan nasi. Mungkin ada benarnya. Tapi bagi aku, pengambilan kalori dalam ...

Post has attachment
Awas!! Sindiket Penipuan Pengambilan Pekerjaan
Sekarang ini, terdapat banyak penipuan dan scammer yang berleluasa. Bermacam-macam teknik penipuan yang digunakan bagi mengaburi orang ramai dan juga pihak berkuasa. Sekarang ini antara yang terbaru adalah kes sindiket penipuan pekerjaan pula.  SCAM ALERT: ...

Post has attachment
Salam. Baru join group ni. selamat berkenalan semua..:)

Post has attachment
Skill Hibachi Chef
Assalamualaikum w.b.t Dulu aku pernah bekerja sebagai pembantu tukang masak untuk Japanese Kitchen di sebuah hotel. Pening kepala nak ingat menu dalam bahasa Jepun. Dekat 2 bulan jugak aku jadi blur tak tau apa.. haha.. Tak pernah belajar bahasa Jepun. Cer ...

Post has attachment
Bila Telefon Pecah
Assalamualaikum w.b.t Lebih kurang seminggu yang lepas, telefon aku terhempas. Korang boleh baca kisahnya di SINI . Sedih woo.. Tapi, alhamdulillah la sebab skrin je yang retak. Fungsi lain masih lagi boleh digunakan. Takde la lagging sangat. Tapi bab yang ...

Post has attachment
Mister Zarif commented on a post on Blogger.
Wait while more posts are being loaded