Profile cover photo
Profile photo
Areef Naim
26 followers
26 followers
About
Areef's posts

Post has attachment

Post has attachment
Prayer: In Conjunction of Three Minute Thesis Competition
Sumber di sini . Moga bermanfaat! PRAYER IN
CONJUNCTION OF THREE MINUTE THESIS COMPETITION -
FACULTY OF EDUCATION LEVEL 25 th FEBRUARY 2015. بِسْمِ
الل ّٰ هِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ. اَلْحَمْدُ لِل َّهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ، وَالْعَاقِبَةُ
لِلْمُتَّقِيْنَ، ...

Post has attachment
Prayer: In Conjunction of Three Minute Thesis Competition
Sumber di sini . Moga bermanfaat! PRAYER IN
CONJUNCTION OF THREE MINUTE THESIS COMPETITION -
FACULTY OF EDUCATION LEVEL 25 th FEBRUARY 2015. بِسْمِ
الل ّٰ هِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ. اَلْحَمْدُ لِل َّهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ، وَالْعَاقِبَةُ
لِلْمُتَّقِيْنَ، ...

Post has attachment
Prayer: In Conjunction of 3 Minute Thesis Competition
Sumber asal diperoleh di sini . Moga bermanfaat! PRAYER IN
CONJUNCTION OF 3 MINUTE THESIS COMPETITION -
FACULTY OF EDUCATION LEVEL 25 th FEBRUARY 2015.     بِسْمِ
الل ّٰ هِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ. اَلْحَمْدُ لِل َّهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ، وَالْعَاقِبَةُ
لِ...

Post has attachment
**
PRAYER IN
CONJUNCTION OF 3 MINUTE THESIS COMPETITION -
FACULTY OF EDUCATION LEVEL 25 th FEBRUARY 2015. بِسْمِ
الل ّٰ هِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ. اَلْحَمْدُ لِل َّهِ رَبِّ الْعَالَمِيْنَ، وَالْعَاقِبَةُ
لِلْمُتَّقِيْنَ، وَالصَّلَاةُ وَالسَّلَامُ عَلَى سَيِّد...

Post has attachment
Ikan Goreng Tomyam Thai
  Hari tu saya ada buat perencah tomyam Thai. Daripada perencah ni, terhasillah sup tomyam Thai, nasi goreng tomyam Thai, tauhu goreng tomyam Thai dan hari ni pulak saya masak ikan goreng tomyam Thai. Resepinya mudah sahaja. Tumiskan bawang putih, bawang be...

Post has attachment
Pes dan Nasi Goreng Tomyam Thai
Dah lama saya berhajat nak cuba buat sendiri pes tomyam Thai. Dok tengok video tutorial tu takdelah susah mana. Tapi, baru semalam berkesempatan nak cuba. Itu pun ada juga bahan yang tak cukup. Sementelah semangat tengah ada ni 'bedal' ajelah kan? Hihihi......

Post has attachment
Doa Sempena Majlis Penutupan Kejohanan Balapan dan Padang MSSM Zon Tenggara
بِسْمِ اللهِ الرَّحْمٰنِ الرَّحِيْمِ. اَلْحَمْدُ لِلَّهِ
رَبِّ الْعَالَمِيْنَ، وَالْعَاقِبَةُ لِلْمُتَّقِيْنَ، وَالصَّلَاةُ وَالسَّلَامُ
عَلَى سَيِّدِنَا مُحَمَّدٍ وَعَلَى آلِهِ وَأَصْحَابِهِ أَجْمَعِيْنَ. Ya Allah,
Ya Rahman, Ya Rahim, Sesungguhnya
kami me...

Post has attachment
Setahun Sudah Berlalu...
Sumber asal gambar sebelum diedit - di sini . 3 Februari 2015 yang lalu, genaplah tempoh setahun saya bergelar sebagai seorang pelajar PhD sepenuh masa. Dan sepanjang tempoh itu jugalah saya telah bercuti dan meninggalkan sementara kerjaya sebagai seorang g...

Post has attachment
From Johore to Chenor with Love
From Johore to Chenor with Love. AlhamdulilLah, pada 22-24 Januari yang lalu saya telah berpeluang untuk menyertai misi bantuan pasca banjir bersama team i-Bantu  IKRAM Kulaijaya. Ia merupakan misi i-Bantu IKRAM yang ke-97. AlhamdulilLah, seramai 43 orang s...
Wait while more posts are being loaded