Profile cover photo
Profile photo
Efa Othman
129 followers -
Lifestyle, Parenting, Review, Advertorial, Food
Lifestyle, Parenting, Review, Advertorial, Food

129 followers
About
Posts

Post has attachment
Jom support giveaway ni...

Post has attachment
Berita baik untuk yang suka bercuti ke Bangkok, Thailand. Ada DISKAUN menarik dari TRAVELOKA.... cepat...cepat... sebab promosi ni hanya 3 hari je. Nak tau lebih lanjut korang boleh baca sini....

Post has attachment
Jom memeriahkan giveaway ini...

Post has attachment

Post has attachment
Muhasabah kan diri kita....

jom join....

jom join...

Post has attachment
Hai... Korang tau tak buah manggis yang kita makan tu, sebenarnya banyak khasiatnya.. Furley Bioextracts telah mengeluarkan produk Ostania Mangosteen Amrita utk memudahkan sesiapa yg tidak suka makan manggis untuk mendapatkan khasiatnya.

http://www.efaothman.com/2017/04/nikmati-gaya-hidup-sihat-dengan-ostania.html?m=1

Post has attachment
Mandian untuk anak-anak pun penting bagi kita sebagai ibu bapa. Bagi anak-anak Efa, CARRIE JUNIOR menjadi pilihan kerana bau buah-buahan cukup mewangikan. Memang diorang teruja untuk mandi dengan "sabun gajah", kata si kakak.....


http://www.efaothman.com/2017/04/carrie-junior-kini-dalam-pek-isian-semula-jimat-dan-mudah-digunakan.html?m=1

Post has attachment
Jom join.....
Wait while more posts are being loaded