Profile cover photo
Profile photo
Hida Kadiso
67 followers
67 followers
About
Posts

Post has attachment
Anda perasan tak yang dalam 10 orang rakan kita, tak semua boleh makan sebarang makanan.. Mungkin mereka akan alami alahan atau allergy terhadap sesetengah makanan.. Alahan ada banyak jenis. Kadang kala kita makan itu ini dan naik gatal-gatal tapi tidak…
Add a comment...

Post has attachment
Jom kita sama-sama buat.. semoga bermanfaat..
Add a comment...

Post has attachment
Bila kita fikir pasal anak tak suka makan dan memilih makanan, selalunya yang terlintas di dalam kepala ibu adalah cuma nak bagi vitamin saja kan. Tapi betulkah vitamin atau suplemen ini membantu anak-anak membesar dengan normal dan boleh menambah selera…
Add a comment...

Post has attachment
As’salam dan hai semua rakan-rakan yang selalu tak ketinggalan membaca blog eda ni.. Korang perasan tak yang sejak kebelakangan ini, selalu betul eda nampak dikalangan sahabat dan kenalan di Facebook atau instagram yang buat diet suku suku separuh.…
Add a comment...

Post has attachment
As’salam semua.. dan salam Jumaat.. Alhamdulillah masih lagi dapat bernyawa di bumi Allah hari ni.. Semoga kita semua diberi keberkatan dalam semua amal ibadah hari ini dan hari-hari berikutnya.. aminnn.. jangan lupa juga untuk berbuat perkara-perkara…
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
As’salam semua.. Apa khabar anda hari ni?? diharap semua sihat hendaknya ya.. Okeh, berbalik kepada tajuk di atas.. Masalah sembelit semasa hamil dan selepas hamil ni memang bukan masalah anda seorang saja.. tapi memang masalah wanita hamil seantero…
Add a comment...

Post has attachment
As’salam semua.. dah lama eda tak cerita pasal keahlian Shaklee kan.. Asyik cerita pasal produk je.. Sebenarnya entry ini eda nak tujukan khas untuk kawan-kawan eda atau mereka yang pernah jadi ahli Shaklee tapi ID dah expired.. Ada notis baru yang pihak…
Add a comment...

Post has attachment
Setiap otak manusia akan berubah seiring dengan usia dan perubahan fungsi mental individu tersebut. Penurunan kecergasan mental adalah perkara biasa, dan ia adalah salah satu kesan yang paling ditakuti apabila umur semakin ke usia emas. Tetapi kecacatan…
Add a comment...

Post has attachment
Sana-sini orang mengeluh stress.. ada yang baru bertukar kerja ke jabatan lain, stress dengan tugasan penyarah yang tak menang tangan, stress dengan karenah anak-anak dan bermacam-macam lagi sebab anda stress.. Tapi tahukah anda tanda-tanda stress yang…
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded