Profile cover photo
Profile photo
Farhah Khalil
68 followers
68 followers
About
Farhah's posts

Post has attachment
Interview SPP
Assalamualaikum. Alhamdulillah. Dipanggil untuk temuduga.  Pesan pada diri : Tiada apa yang perlu dirisaukan. Ini permulaan fasa untuk kau mulakan langkah. Menjadi seorang doktor ummah. Yang pastinya cabaran sebenar jauh lebih indah dan payah. Kau bakal ber...

Post has attachment
**
Khalifah kecil umi tgh buat ape tu? Umi rindu dgn sayang. Umi tak sabar nk jumpa sayang. Sayang teman umi selalu ye. Anak umi tahu? Anak umi dh 3 bln duduk dlm perut umi. Macam2 anak umi test umi kn? Hehe. Umi cuba sabar,tapi air mata umi tetap mengalir. Ke...

Post has attachment
Khalifah Dunia
Gelap Gempita dunia Lumat Lunyai sengsara Tangis Terseksa derita Kelam Kabur matanya Mata dunia buta belaka Mulut berkata kata dusta Dunia Hiba sandiwara cuma Mengaku wira hina dina Sampai tiba masanya Purnama terang menjelma Hitam pekat harus waspada Janji...

Post has attachment
Belajar meminta maaf dan memaafkan.
Orang yang tinggi egonya, Hatinya keras untuk mengalah, Jiwanya batu untuk meminta maaf, Qalbunya sakit untuk memaafkan. Khalifah Kecil Umi, Bila sayang dh kenal dunia satu hari nanti, Sayang mesti belajar untuk sentiasa meminta maaf, Bila sayang silap pd m...

Post has attachment
Being Great Ummi (Part 1)
Assalamualaikum. Menjadi seorang ummi adalah impian semua wanita. Pengalaman sebelum mendapat gelaran itu sahaja sudah terlalu indah untuk dirasa. Alhamdulillah. Allah telah anugerahkan ummi khalifah kecil ini tatkala umur ummi masih muda. 23 Tahun. Muda la...

Post has attachment
Selamat Pengantin Baru Sahabatku Sayang !!
Ok..Comel kan? Sweet~ Dua-Dua taw kawan saya...... Alhamdulillah, tanggal 25 Ogos yang lalu, sahabatku ini telah selamat diijabkabulkan. Sah dah jadi suami isteri.Walaupun baru berumur 19 tahun (sebaya aku ok~) diorang sangatlah matured... First feeling~ ra...

Post has attachment
Selamat Pengantin Baru Sahabatku Sayang !!
Ok..Comel kan? Sweet~ Dua-Dua taw kawan saya...... Alhamdulillah, tanggal 25 Ogos yang lalu, sahabatku ini telah selamat diijabkabulkan. Sah dah jadi suami isteri.Walaupun baru berumur 19 tahun (sebaya aku ok~) diorang sangatlah matured... First feeling~ ra...

Post has attachment
Bayt Elfa
Assalmualaikum.  Membina baitul muslim itu tidak semudah, tidak seindah seperti yang dilihat manusia. Hakikatnya perlu menjaga cinta ini ikut syariatnya. Menjaga hati dari leka dengan cinta yang belum tentu pastinya.  Alhamdulillah. Alhamdulillah. Alhamduli...

Post has attachment
EDU 3053 Penggunaan Internet dalam Pengajaran dan Pembelajaran- Frog VLE
PENGENALAN S istem pendidikan berubah kerana perubahan taraf sosial masyarakat : 1. Era Agrarian --> Era Industri --> Era Teknologi Maklumat . 2.  Anjakan sistem daripada Teori Behaviorisme   -->  Cognitivisme -->  C onstruktivisme  
-->   Connectivisme APL...

Post has attachment
Kerana 'dia' aku kenal DIA
Salam alaik buat bakal penghuni jannah ! Kerana dia aku kenal Pencipta Kerana dia aku kenal ujian Allah itu Cinta Kerana dia aku kuat bila musibah menimpa Kerana dia aku belajar jadi sabar bila ada yang menghina Kerana dia aku cuba tersenyum walau aku rasa ...
Wait while more posts are being loaded