Profile cover photo
Profile photo
ida syarida
A.P.I
A.P.I
About
ida's posts

Post has attachment
Bandung yukk....Day 2...19 Mac 2017
Cerita  mesti bermula dari awal pagi kan. Dari bilik hotel dan berawal dari buka mata. hahahaha... Hari kedua di Bandung. Papa kejut awal pagi. Bangun-bangun, nak mai sangat bandung kan, bangunlah awal. Waktu indonesia adalah awal satu jam dari malaysia, so...

Post has attachment
Bandung Yukkk... Day 1... 18 Mac 2017..
Salam Wah akhirnya... inilah percutian yang mama tunggu-tunggu setelah bertahun-tahun. Daripada anak sorang sampai dah dua orang anak mama. Teringin sangat nak kesini tapi papa tu tak mau bawak mama mai sini sebab takut duit habis. walaupun dia tau kalau tr...

Post has attachment
Kuching 2016 ( Day 3 18 Disember 2016)
Day 3 ni sebenar-benarnya mama bagitau mama malas nak cerita sebab  tak dak idea dah apa nak tulis. Gambar berlambak-lambak. Nak buat biar gambar berbicara nanti kosong sangat pulak. Takpa lah, mama try la taip apa yang patut. Macam biasa, bangun pagi, siap...

Post has attachment
Kuching 2016 ( Day 2 17 Disember 2016) ....
Bangun pagi. Wow kita kat Kuching ni. Naik kapal terbang kemarin dan sampai sini. Pagi sungguh tapi cepatnya dah nak cerah. Mudah sungguh nak kejut anak-anak mama. Cepat-cepat hari ni kita ada agenda. Mandi gitu-gitu ja Kayra sebab sejukkan. Lagipun anak ma...

Post has attachment
Kuching 2016...... ( Day 1 16 Disember 2016 )
Suprise, suprise suprise.... suprise untuk kakak dan adik. Kita berjalan lagi tapi kali ni naik kapal terbang. Seminggu sebelum terbang baru kakak tau kemana destinasi kita. Sebelum ni berteka-teki je dia. Apa lagi, bukan main seronok la dia. adik ? Adik ap...

Post has attachment
Kuching 2016 (Day1 16 Disember 2016)
Suprise, suprise suprise.... suprise untuk kakak dan adik. Kita berjalan lagi tapi kali ni naik kapal terbang. Seminggu sebelum terbang baru kakak tau kemana destinasi kita. Sebelum ni berteka-teki je dia. Apa lagi, bukan main seronok la dia. adik ? Adik ap...

Post has attachment
Cameron Highlands 2016
Tahun lepas kita dah pergi Cameroon Highlands. Masa tu Audra baru 3 bulan umur. Tahun ni papa ajak pergi lagi, kali ni Audra dah boleh lari dah. Kakak Kayra pulak dah 4 kali mai Cameroon Highlands. Kali ke empat untuk kakak dan kali ke dua untuk Audra. Kita...

Post has attachment
Hujung November
Nak tau apa makna macam biskut ? Biskut tu macam blog ni la, sekejap ada sekejap tak ada updatenya. Gambar berlambak-lambak tapi nak taipnya tu yang malas. Banyak cerita, banyak gambar tapi malas sangat la mama rasa nak buat posting. Kerja banyak kat ofis l...

Post has attachment
Ulangtahun kelahiran Kayra yang ke lapan...
Pejam celik, pejam celik dan lapan tahun usia anak papaMama ni... Masa saja berubah tapi kasih sayang kami kepada Kakak Kayra tak pernah berubah, cuma sekarang kakak dah selalu kena marah bukan sebab apa, mamaPapa nak tune kakak daripada budak manja kepada ...

Post has attachment
Tempat Jatuh Lagi Dikenang..............
Aku selembar daun terakhir, yang ingin menyaksikanmu bahagia ketika sore tiba..... - sapardi djoko damono Terasa macam dah lama tak balik kampung. Mama rindu kat wan, kat Tok, rumah kat kampung, semua orang kat kampung dan semua, semua dan semua.... aduh ri...
Wait while more posts are being loaded