Profile cover photo
Profile photo
Nur Suhaili
4 followers
4 followers
About
Nur's posts

Post has attachment
Coretan aku - penat
"Letih. Penat. " aku mengeluh. Entah kenapa aku asyik rasa penat je. Tak bermotivasi langsung. Tapi, hari ni aku dapat ibrah. Kenapa perlu mengeluh penat? Bumi ni tak pernah mengeluh kepenatan menangung beban manusia yang berat dan menjengjelkan ni walau si...

Post has attachment
Coretan aku - peria
بسم الله الرحمن الرحيم Peria. Peria tu pahit kot. Sangat-sangat. Kalau nak suruh aku makan, memang tak lah. Apatah lagi makan mentah. Err.. Tapi. Peria yang pahit tu, banyak sangat khasiatnya. Google je konfem banyak. Lagipun pahit kan penawar. Same goes to...

Post has attachment
Ihsan ? Apa tuu
Assalamualaikum.. Ahlan wasahlan to my blog. Alhamdulillah hari ni masih lagi diberi kesempatan untuk hidup. Masih lagi diberi kesempatan untuk menghirup udara segar dalam bulan ramadhan ini. Hari ni ciksuha nak bincang sikit dengan macik-macik semua. Pasal...

Post has attachment
Kembalikan cinta
بسم الله الرحمن الرحيم assalamualaikum semua.apa khabar semua? ciksuha harap semua sihat lah ya. ciksuha nak tanya korang semua, pernah tak macik dan pacik terlalu obses dengan sesuatu benda? contohnya macam obses dengan kucing ke? obses mengumpul buku ke? ...

Post has attachment
Takut dan harap ?
بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum semua. Apa khabar? Sihat ke?? Ciksuha harap semua macik dan pacik sihat. Ok, sedar tak sedar hari ni dah 6 ramadhan. Cepatkan masa berlalu? Uhuhu.. Semoga kita terus speed, tingkatkan kelajuan dalam beribadah pada Alla...

Post has attachment
Pelangi selepas hujan
بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum semua! Sihat ke hari ni? Harap semua sihat lah ya? Hari ni ciksuha nak kongsi sikit perbualan dan ibrah (pengajaran) yang ciksuha dapat dari perbuatan ciksuha dengan kawan ciksuha, iaitu cikbunga.. Jom baca :D " cikbun...

Post has attachment
garisan linear
Assalamualaikum.salam ramadhan. apa khabar semua?? Ramadhan tiba lagi..! Alhamdulillah setelah lama menanti, akhirnya Allah masih izinkan kita untuk merasa nikmat berada dalam bulan penuh berkah ini. Alhamdulillah ! Hari ni, ciksuha nak cerita tentang garis...

bacalah dengan hati, agar ia meresap ke hati dan menghasilkan buah keimanan.

#RoadToRamadhan  

Post has attachment
**
بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum semua ! Hee.. Alhamdulillah segala puji pujian hanya bagi Allah. Macik dan pacik semua sihat ker?? Ciksuha harap semua sihat lah yee.. Okey. Macam ni, tadi waktu tengah belek-belek muka ciksuha yang tak comel ni..huhu....

Post has attachment
**
بسم الله الرحمن الرحيم Assalamualaikum. Hehe. Semangat pulak ciksuha nak menulis ni..hahak. Pagi ni, ciksuha teringat tentang KFC. Yum..yumm.. Laparnya  tapi bukanlah tentang keenakannya yang menjilat jari tu.. Tapi tentang pemiliknya, kolonel sander. Kalau...
Wait while more posts are being loaded