Profile cover photo
Profile photo
Ana Jingga
554 followers -
Berkongsi kisah dan pengalaman dari catatan perjalanan dengan izinNya jua
Berkongsi kisah dan pengalaman dari catatan perjalanan dengan izinNya jua

554 followers
About
Posts

Post has attachment
Petua Lama Teh O Pekat Redakan Sakit Perut

Post has attachment
Petua Lama Teh O Pekat Redakan Sakit Perut
Tak tahu lah di mana silap agaknya dah tiga hari ni, perut ana rasa tak sedap je. Paling tak tahan dalam sehari berkali-kali berulangkan ke tandas. Cerry Berry kata orang sekarang ni.. Memulasnya dengan rengatnya kata orang Perak bukan main lagi. Nak jamah ...

Post has attachment
Apa yang terlihat tak semestinya benar ...

Post has attachment
Apa yang terlihat tak semestinya benar ...
Dalam dunia maya masa kini segalanya pantas, kemajuan dengan segala maklumat dihujung jari mencipta pelbagai ilusi yang kadang-kadang membuatkan naluri insan turut melatah tanpa sedar. Apa sahaja yang di sampaikan,dilihat dan dirasakan benar pada pandangan ...

Post has attachment
Hidup ini bukan sendiri

Post has attachment
Hidup ini bukan sendiri
" Aku tak perlukan sesiapa pun dalam hidup ini !!!"... Allahu.. angkuh sangat ungkapan itu. Silap sangat kalau sebagai seorang manusia kita dengan sombong boleh berkata-kata sedemikian kerana dalam menjalani hayat di atas muka bumi ini, kita tidak boleh ber...

Post has attachment
Fakta Yang Perlu Kita Tahu Bila Simbol Minyak Kereta E

Post has attachment
Fakta Yang Perlu Kita Tahu Bila Simbol Minyak Kereta E
Korang nak tahu tak, ana ni cukup panik kalau nampak simbol  minyak kereta dah sampai ke takad E . Setiap kali nak memandu itu lah yang ana akan pastikan terlebih dahulu, isi minyak bila nampak jarum minyak dah hampir E . Pernah lah terjadi, tapi waktu bers...

Post has attachment

Post has attachment
Coretan Kasih Sayang Dari Shikin Razali
Alhamdulillah.. kadang-kadang tak  pernah terjangka akan keindahan persahabatan tanpa suara dan bersua wajah ini begitu akrab sekali jalinannya. Ramai di antara sahabat-sahabat blogger ni cuma ana kenali melalui dunia maya social media dan juga blog. Namun ...
Wait while more posts are being loaded