Profile cover photo
Profile photo
Salmiah Mz
159 followers
159 followers
About
Posts

Post has attachment
Dah lama tak join Giveaway. Jadi, sempena hari yang selalunya dikaitkan dengan monday blues ni, kita ceriakan sikit dengan Planner 2019 Giveaway by Lullabyssz. Hadiah utamanya dah pastilah planner 2019 yang sangat cute tau. Dan yang lagi best, semua yang…
Add a comment...

Post has attachment
Masalah kencing manis menyebabkan komplikasi kaki dipotong, buah pinggang rosak, tekanan darah tinggi dan sebagainya. Kawal kencing manis sebelum masalah ini memberi kesan pada organ lain

Semua sedia maklumkan bahawa masalah kencing manis ni boleh menyebabkan kaki kita dipotong sekiranya penyakit kencing manis ini tidak dikawal dengan betul. Jadi hari ni MiaZain nak kongsikan peringkat-peringkat kencing manis supaya kita dapat elak…
Add a comment...

Post has attachment
15 Koleksi Testimoni Vivix Shaklee daripada Pengguna Setia Vivix

MiaZain nak kongsikan antara koleksi testimoni vivix Shaklee daripada pengguna setia vivix Shaklee. Semakin hari semakin ramai peminat setia vivix ni. Mana tak nya mereka yang dah pernah ambil vivix tu pasti akan repeat order sebab dah rasa kelainannya…
Add a comment...

Post has attachment
Pernah jumpa tak bisnes online yang cuma perlukan modal yang kecil, tetapi boleh dapat hasil yang lumayan?

Dek kerana kepesatan ekonomi sekarang yang membuatkan kita tersepit dengan masalah kewangan akan membuatkan kita perlu membuat bisnes. Tapi kalau dalam poket kita cuma ada RM 100 je, macam mana nak buat bisnes kan. Kena cari bisnes modal kecil tapi…
Add a comment...

Post has attachment
Korang percaya tak!!! . Percaya tak yang harga vitamin C Shaklee ni lagi murah dari harga vitamin C lain yang ada di pasaran tu?

Rata-rata yang tanya Mia harga Vitamin C Shaklee ni mesti cakap mahal. Belum pun Mia terangkan keistimewaan Vitamin C ni, dah cakap harga vitamin C mahal kan. hihi. Kalau korang tahu keistimewaan Vitamin C Shaklee ni dan korang bandingkan dengan harga…
Add a comment...

Post has attachment
Ramai yang tak tahu tentang keunikan bonus pengedar Shaklee ni tau...

Dalam Shaklee, selain mempunyai produk yang bagus dan berkesan, terdapat lagi satu keistimewaan dalam bisnes ini, iaitu bonus pengedar Shaklee. Bonus pengedar Shaklee ini akan dimasukkan ke dalam bank akaun masing-masing sebelum 14hb setiap bulan. Apa…
Add a comment...

Post has attachment
Paling susah nak solat bila kena sakit sendi ni, sampaikan terpaksa solat duduk. Nak sujud, lagi lah terasa sakitnya . Gunalah 2 cara mudah ni, terbukti berkesan.

Selalunya kita tengok orang tua-tua je kan sakit sendi, sampai nak sembahyang pun terpaksa duduk sebab tak larat berdiri. Nak sujud pun sakit sebab sendi di lutut tu dah tak kuat. Kesian tengok mak ayah kita yang selalu mengalami sakit-sakit sendi nie.…
Add a comment...

Post has attachment
Masalah kolesterol tinggi boleh dikatakan sebagai pembunuh dalam senyap . Ketahui tanda-tanda kolesterol tinggi dan cara turunkan kolesterol paling berkesan supaya risiko kematian mengejut berkurang

Berat badan yang berlebihan bukanlah petanda seseorang itu mempunyai kadar kolesterol yang tinggi. Kadang-kadang mereka yang kurus juga mempunyai kadar kolesterol yang tinggi. Jadi, sangat penting untuk kita membuat pemeriksaan kadar kolesterol secara…
Add a comment...

Post has attachment
Masalah strok boleh menyerang kita tanpa mengira masa dan usia. Ramai yang menderita masalah strok berpanjangan kerana lambat mendapatkan rawatan. Tetapi lelaki ini boleh kembali normal dan sihat

Masalah strok berlaku apabila otak tidak menerima oksigen yang secukupnya melalui darah sehingga mengakibatkan sebahagian fungsi otak gagal berfungsi. Kegagalan fungsi otak ini akan menjejaskan sebahagian saraf pada deria sehingga menyebabkan pesakit…
Add a comment...

Post has attachment
Kenali punca dan cara yang betul untuk atasi masalah ketidaksuburan supaya orang tidak melabel kita sebagai mandul

Sejak akhir-akhir ini, ramai pelanggan Mia bertanyakan tentang set kesuburan. Rupanya sekarang ni ramai yang mempunyai masalah ketidaksuburan dan sedang mencari cara untuk atasi masalah ketidaksuburan. Masalah mereka menjadi lebih teruk apabila ramai…
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded