Profile cover photo
Profile photo
Salmiah Mz
126 followers
126 followers
About
Salmiah Mz's posts

Post has attachment
Tips menarik ni...

Post has attachment
Renting an apartment? Consider breaking these rules
Often, the atmosphere in the apartment affects one's spirits and moods. A well-decorated house will always warm your heart every time you get home. On contrary, a poorly done house may only serve to give you feelings of loneliness. As a homeowner, it is eas...

Post has attachment
Ramai ibu menyusu yang rasa tak bertenaga bila dah seharian berpuasa. Ramai juga ibu menyusu risau susu mereka merudum. Jadi, apa yang mereka perlu buat selain berbuka puasa?

Post has attachment
Produk untuk bantu ibu menyusu puasa bertenaga
Alhamdulillah, dah hari ketiga kita berpuasa. Semoga hari-hari mendatang kita lebih bertenaga untuk sempurnakan ibadah puasa kita disamping melakukan ibadah-ibadah lain.  Bagi ibu menyusu memang terasa sangat keletihannya kalau berpuasa ni. Selalunya kalau ...

Post has attachment
Cara Makan Vitamin Semasa Bulan Puasa
Tinggal beberapa hari lagi nak puasa kan. Tentunya kita rasa sangat gembira kerana diberi peluang sekali lagi untuk menyempurnakan ibadah puasa kita pada tahun ni. Tahun depan belum tentu lagi kita berkesempatan untuk berjumpa lagi dengan bulan ramadhan.  J...

Post has attachment
Ada ke ibu atau bakal ibu yang hamil ketika berpuasa? Tahu tak kita dibenarkan untuk berbuka puasa dalam dua keadaan? Cuba cek disini...

Post has attachment
Hukum wanita hamil berpuasa di bulan Ramadhan
Assalamualaikum Alhamdulillah, beberapa hari je lagi kita akan menjalani ibadah puasa. Bagi wanita hamil, tentu ada sikit cabaran untuk mereka berpuasa kan. Pada ibu hamil yang kena morning sickness masa awal-awal kehamilan tu mesti tak tahan nak berpuasa s...

Post has attachment
Satu daripada lima orang dewasa di negara kita ni menghidap penyakit kencing manis. Dan angka ini meletakkan Malaysia di tangga ke-10 di dunia dengan jumlah penghidap kencing manis teramai!!!

haa, ramai tu tau. Memang dah jadi masalah kritikal dah masalah kencing manis ni tau. Tolong lah kawal pemakanan kita tu. Kalau tak kita pon boleh jadi salah seorang daripada mereka.

Post has attachment
Bagaimana Vivix Shaklee Bantu Turunkan Paras Gula Dalam Darah
Sekarang ni dah menjadi kebiasaan apabila muda-muda lagi dah ada masalah kencing manis. Kalau dulu selalunya kita tengok orang tua-tua je yang ada masalah kencing manis ni kan. Tapi sekarang ni pon dah ramai yang muda-muda dah ada masalah kencing manis. Dan...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded