Profile cover photo
Profile photo
Mohaz Sue
30 followers
30 followers
About
Posts

Post has attachment
Bertambah usia, perangai macamtu juga!
Happy Birthday!!!!! Alhamdulillah... Genap dah umur 38 tahun. Tau tak, selalunua bila orang tanya umur Moha berapa, laju je mulut ni menjawab 32. Amboiiiii.. Muda! Kemain lagi dia ye.. tak bertambah-tambah ek umur?  Kahkahkah!!! Tak sedar diri betul!! Haha....
Add a comment...

Post has attachment
Bercuti ke SEEngapore dengan Traveloka Promo Code
Assalamualaikum..  Dah lama juga Moha tak ke Singapura. Dulu pun pergi atas urusan kerja. Setiap hari bekerja, pukul 5 pagi dah terpacak depan tempat tunggu bas. Tak kisahlah naik teksi atau bas, mana yang sampai dulu, itu yang jadi penyelamat untuk samp...
Add a comment...

Post has attachment
Amsyar kena demam campak
Pukul 5 pagi Amsyar merengek. Gatal katanya sambil tergaru-garu belakang badan. Dengan lampu handphone, mama tengok takde pulak tanda-tanda bintat merah kena gigit nyamuk atau apa. Tapi mama sapukan juga vicks kat bahagian yang dia tunjuk gatal tu. Kemudian...
Add a comment...

Post has attachment
Cara masak nasi kukus
Assalamualaikum.. Sekarang ni papa cakap dia nak diet. Nak kurangkan makan nasi dan lebihkan makan sayur dan bijirin. Oleh sebab dia tak berapa laju nak telan oat, jadi kita gantikan dengan nestum. Bancuh satu mug setiap pagi sebagai sarapan bersama sandwic...
Add a comment...

Post has attachment
Hari Raya Aidilfitri 2018
Assalamualaikum Raya tahun ni lebih kurang je macam raya sebelum ni. Walaupun ada keseronokkannya, tapi tetap rasa pilu menanggung rindu. 3 orang penting, orang yang paling sibuk menguruskan segala-galanya dalam keluarga dah takde. Pemergian Bak, Mak dan Ka...
Add a comment...

Post has attachment
**
Assalamualaikum Alhamdulillah, hari yang ditunggu pun dah tiba. Moha pun dah sampai ke Mersing. Perjalanan kali ni terasa lebih cepat dari tahun-tahun sebelumnya sebab kalini tak tempuh jem, tak lalu jalan jauh. Rupanya kalau ikut jalan Beranang-Kuala Klawa...
| MohazSue
| MohazSue
mohazsue.com
Add a comment...

Post has attachment
Mandian DASHING 2 in 1 Muka & Badan, Pelengkap Mandian Si Jejaka
Assalamualaikum.. Dalam kehidupan dunia yang semakin mencabar   jejaka sentiasa berikhtiar   untuk memudahkan urusan agar dapat menikmati kehidupan sepenuhnya termasuk dalam rutin penjagaan harian. Dengan pelbagai   produk mandian di pasaran, pilihan menjad...
Add a comment...

Post has attachment
Berbuka puasa di Hype Motorsports Hotel
Assalamualaikum.. Dah hujung-hujung puasa ni tentu ramai yang sibuk keluar cari barang dan keperluan raya kan? Samalah kami pun..hihi..ada je benda yang nak dibeli tu.. Bila dah sibuk keluar tu, lambatlah balik rumah. Kalau balik cepat pun, mesti dah penat....
Add a comment...

Post has attachment
Makan nasi daun pisang di Curries 'N' Claws, Chitta Mall, Petaling Jaya.
Assalamualaikum.. Korang minat makan kari tak? Moha dari kecil dah dibiasakan dengan menu kari ni. Yelah, arwah mak dan arwah bak kan neniaga kat warong. Jual roti canai dan nasi campur. Masakan kari ni memang boleh dikatakan setiap hari ada. Jadi, tekak ni...
Add a comment...

Post has attachment
Hidangan Nusantara, Thailand dan Timur Tengah di PICC sempena Ramadhan 2018
Assalamualaikum.. Preview Ramadhan Buffet yang ketiga Moha nak perkenalkan harini ialah di PICC Putrajaya. Bertemakan "Warna-warni Ramadhan" dengan kemeriahan booth/gerai makanan yang menggamit selera dari Nusantara, Thailand dan Timur Tengah. Hero bufet da...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded