Profile

Cover photo
Adik Tiri
3 followers|45,635 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
please  continues a new BLEACH-Z .. more drama.. more fighting,. More LOVE, and.. MORE UPGRADE SKILL!! hehe 

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
kes ni, mat botak tu selalu lalu lalang kawasan tu berhari2.. tapi dia tak ambil atau curi apa2 pun.. salah ke dia lalu kawasan tu berhri2 , adakah sebab dia mat dadah korang buat dia mcm tu?  mana brg yg dia ambik? india + cina , ko buli org melayu ek.. APTB
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
kenapa tidak pantau dari hari pertama lagi konsert tu? dah kalau pemakain remaja menjolok mata dengan hanya pakai baju dalam ( Bra ) saja.. kenapa tidak di hentikan,,,  2 hari konsert berlanjutan .. bila ade kematian baru nak pantau .. -_-  .. kalau xde yg mati. konsert hari ke-3 xkan batal... 
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
GAY GAY SUPER SHIT

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
FUCK YOU , Buang MASA GUA sik LU NI BURIT ANJING 
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
FUCK YOU , Buang MASA GUA sik LU NI BURIT ANJING 
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
can any 1 tell me, what episode this movie? 

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Erobik menjolok mata.. seluar ketaq2 segelintir.. apa nak jadi?  nak bakar lemak senaman lain pun boleh. kenapa nak ade tarian yg berunsur ghairah? lagi ckp tarian samba bla bla bla  pun blh.. sesuai ke untuk yg beragama ISLAM ?
 Ya Allah.. terangilah hati hamba mu itu..  
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
aduhai.. PM berkata2 mcm ni ke??  "  harga kangkung turun tak berterimakasih " apenye kangkung.. tanam blakang rmh pun boleh, x payah proses... cuba turunkan harga MINYAK , GULA , TOL , baru la rakyat berterima kasih.. kesian la pd golongan yg x mampu.. yg meniaga kecil2lan nak naik harga, x boleh, nti kene saman .. habis tu, dh harga brg yg penting2 semua naik.. nak hantar kuih ke gerai2 kene pakai petrol ,, nak buat kuih DONUT/CEKMEK , kene pakai gula.. nak jual RM1 = 1 biji kuih? xpasal2 kene saman.. haha kesian lah.. 
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
FUCK YOU , Buang MASA GUA sik LU NI BURIT ANJING 
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
FUCK YOU , Buang MASA GUA sik LU NI BURIT ANJING 
 ·  Translate

Adik Tiri

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
FUCK YOU , Buang MASA GUA sik LU NI BURIT ANJING 
 ·  Translate
Basic Information
Gender
Female
Links
YouTube