Profile cover photo
Profile photo
nurul fazreen A.V.E
99 followers -
ASSALAMUALAIKUM
ASSALAMUALAIKUM

99 followers
About
Communities and Collections
View all
Posts

Post has attachment
A.V.E 5 Tempat Tumbuh Jerawat Ada Maksud Di Sebalik Kesihatan Kita
Bismillah... “Aduh, naik jerawat kat hidung lagi. Kenapalah asyik hidung aku saja yang jadi mangsa? Dahlah nampak sebijik besar macam ni. Kalau dekat dahi atau dagu ke, tersoroklah sikit…” Kebanyakan kita selalu mengaitkan tumbuhnya jerawat setiap bulan dis...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Rahsia Kulit Berseri dengan Set Radiant 4
Set Radiant 4 Shaklee Lihat Rahsia Kulit Berseri
Ditemui Dalam Set Radiant 4 S H A K L E E! - - Jom kita tengok bagaimana 4 nutrien penting ini
berfungsi untuk kulit cantik berseri dari dalam. - - Pernah tertanya-tanya bagaimana sesetengah orang
tue mempuny...
A.V.E Rahsia Kulit Berseri dengan Set Radiant 4
A.V.E Rahsia Kulit Berseri dengan Set Radiant 4
awesomevitaminsever.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E 8 Tips Cerai Susu Badan Untuk Anak Yang Suka Mengempeng
Bismillah... “Ops, sedar tak sedar, anak pun dah nak masuk 2 tahun. Tapi, masih tak menunjukkan tanda nak berhenti menyusu. Makin kuat menyusu adalah! Jadi, macamana nak cerai susu?” Sebenarnya, ramai ibu yang tak percaya betapa sukarnya perjalanan yang aka...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Tips Cerahkan Kulit Wajah Secara Semulajadi
Bismillah... Setiap wanita mengimpikan untuk memiliki kulit wajah yang bersih dan putih. Sapa yang taknak kan bila orang puji  ‘eh Mona, putihnya kulit kau’   ‘wahh minah sekarang bukan main bersih lagi kulit kau, cerah pulak tu’ . Hahhh tak salah nak putih...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Tips Cerahkan Kulit Wajah Secara Semulajadi
Bismillah... Setiap wanita mengimpikan untuk memiliki kulit wajah yang bersih dan putih. Sapa yang taknak kan bila orang puji  ‘eh Mona, putihnya kulit kau’   ‘wahh minah sekarang bukan main bersih lagi kulit kau, cerah pulak tu’ . Hahhh tak salah nak putih...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Punca Perut Kembung Bagi Orang Dewasa Dan Cara Mengatasinya
Bismillah... Kebiasaanya, orang dewasa yang datang ke klinik kerana sakit perut rupanya bukanlah sakit, tapi lebih kepada rasa tak selesa dan rasa perut penuh. Ataupun kita panggil sebagai kembung perut. Tambah-tambah lagi tidak berkentut sepanjang hari Kem...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Punca Perut Kembung Bagi Orang Dewasa Dan Cara Mengatasinya
Bismillah... Kebiasaanya, orang dewasa yang datang ke klinik kerana sakit perut rupanya bukanlah sakit, tapi lebih kepada rasa tak selesa dan rasa perut penuh. Ataupun kita panggil sebagai kembung perut. Tambah-tambah lagi tidak berkentut sepanjang hari Kem...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Cara Mudah Untuk Mengatasi Tumit Kaki Merekah
Bismillah... Tumit Merekah Tumit kaki kering kerana beberapa faktor dan diantaranya ialah kerana aliran udara kering, diet yang kurang sihat, berdiri terlalu lama di lantai yang keras, memakai kasut yang salah dan banyak lagi. Selain itu, terdapat beberapa ...
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E Denggi...Ambil Peduli
Bismillah... Demam Denggi Nyamuk Aedes Membunuh Demam denggi adalah sejenis penyakit jangkitan virus yang merebak melalui gigitan nyamuk Aedes aegypti yang telah dijangkiti. Terdapat empat (4) jenis virus yang boleh menyebabkan demam denggi (DEN 1, DEN 2, D...
A.V.E Denggi...Ambil Peduli
A.V.E Denggi...Ambil Peduli
awesomevitaminsever.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
A.V.E : Punca dan Tips Rawatan Bagi Demam Denggi
Demam denggi adalah sejenis penyakit yang berpunca dari gigitan nyamuk dan statistik jelas menunjukkan bahawa demam denggi adalah salah satu dari masalah kritikal dalam dunia kesihatan moden bukan sahaja di Malaysia tetapi masalah kesihatan global. Terdapat...
A.V.E : Punca dan Tips Rawatan Bagi Demam Denggi
A.V.E : Punca dan Tips Rawatan Bagi Demam Denggi
awesomevitaminsever.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded