Profile cover photo
Profile photo
MEGAFIR 126
3,098 followers
3,098 followers
About
Posts

Post has attachment
Hantu Kak Limah... Best Ke?
Filem Hantu Kak Limah masih lagi ditayangkan di pawagam. Akak berpeluang menonton dengan ahli keluarga pada dua minggu yang lepas. Sebelum tengok akak harap sangat filem HKL ni setaraf lawaknya dengan Zombie Kampung Pisang dan Hantu Kak Limah Balik Rumah. S...
Add a comment...

Post has attachment
Berhabuk dah blog akak..
uhuk.. uhuk... gatal tekak akak menahan batuk bila buka blog akak ni... dah lama tak buka ko.. segala habuk sawang menyawang ada kat sini. hihihi... lama dah mencoret kat sini.. sibuk yang amat... (sibuk apa pun tak tau lah) eh korang yang sudi singgah blog...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded