Profile cover photo
Profile photo
Azrina Jaafar
27 followers -
Ina Jay
Ina Jay

27 followers
About
Posts

Post has attachment
Rahsia wajah yang breakout teruk kembali cantik dan jelita
Kulit muka rosak teruk atau breakout akibat tersalah pilih produk kosmetik pastinya menjadi mimpi ngeri bagi semua yang pernah mengalaminya. Jom kita baca pengalaman Puan Farah menyelesaikan masalah kulit breakout yang di hadapinya. Nama saya Farah Qurratun...
Add a comment...

Post has attachment
Menu bersahur paling ringkas dan mengenyangkan di bulan puasa
Tak sampai sebulan je lagi umat islam nak sambut bulan Ramadan tahun 2018 ni. Mesti ada di antara anda yang dah mula terfikir menu bersahur apa yang kita nak hidangkan nanti. Pening jugak kalau nak difikirkan. Maklum la waktu bersahur tu tak semua orang ada...
Add a comment...

Post has attachment
Fungsi dan kelebihan setiap produk di dalam Youth Skincare Shaklee
Pada bulan Mac 2018 berada la sudah di pasaran produk skincare terbaru Shaklee yang diberi nama YOUTH yang menggantikan produk Nutriwhite dan Enfuselle. Kalau Nutriwhite dan Enfuselle dah memang best, YOUTH lagi la lebih baik dari kedua-dua produk skincare ...
Add a comment...

Post has attachment
Bagaimana Omega Guard membantu sihatkan minda
Anda tahu tak? Omega-3 memainkan peranan penting untuk memastikan
minda anda berfungsi seperti bilik kawalan 24 jam. Bagaimana Omega Guard bertindak?  1) Meningkatkan Prestasi Mental Pengambilan Omega-3 menunjukkan:  Mempunyai kesan positif terhadap pemikir...
Add a comment...

Post has attachment
Produk kecantikan kulit terbaru Shaklee - Youth Skincare
Wahh tak lama lagi produk skincare Shaklee terbaru nak keluar dah.. Youth Shaklee. Apa yang menarik sangat tentang Youth ni? Jom saya cerita Sejarah penghasilan Youth Chris Kyrou Pada 8 tahun yang lepas, Shaklee dah mula fikir nak hasilkan satu produk kecan...
Add a comment...

Post has attachment
2 cara mudah untuk kekal jelita dan awet muda
Tahukah anda bahawa penghasilan kolagen secara semulajadi  akan menurun seiring dengan peningkatan  usia, menyebabkan kulit kehilangan keanjalan, ketegangan, penghasilan kedutan  dan munculnya garis-garis halus pada kulit.  Selain tu, pendedahan kepada penc...
Add a comment...

Post has attachment
5 Sebab Kenapa Anda Perlu Ambil Kolagen Mulai Hari Ini
Apa itu kolagen? Kolagen adalah merupakan protein yang paling banyak terdapat di dalam badan manusia, Bukan tu je, kolagen juga menyumbang kepada kira-kira 75% berat dalam tahap kulit yang sihat. Tahap kolagen yang sihat akan menyerlahkan rupa yang sihat da...
Add a comment...

Post has attachment
Kenapa penting ambil supplemen kolagen bila umur dah masuk 30 tahun ke atas
Korang tau tak pengambilan kolagen ni banyak sangat manfaatnya dan sangat-sangat penting, bukan sekadar mencantikkan kulit je. Mungkin masih ada yang belum tahu, kolagen ni sebenarnya ad alah protin yang paling banyak terdapat dalam tubuh badan kita. Kolage...
Add a comment...

Post has attachment
Jom dapatkan segera set Baby Shaklee yg semulajadi dan organik.
Add a comment...

Post has attachment
Rahsia buat duit dengan Shaklee sampai Roger Barnett pun tak tahu
Saja la nak share, Sabtu yang lepas (4 November 2017) leader group besar kami adakan kelas khas untuk anak-anak buahnya tentang rahsia buat duit dengan Shaklee sampaikan CEO Shaklee dekat US ( Roger Barnett)  tu pun tak tahu.  Sebelum leader kami umumkan te...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded