Profile cover photo
Profile photo
arif adam
38 followers
38 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Sebuah pengharapan...
dan suatu perjalanan yang panjang dan suatu penamat yang misteri dan liku-liku ranjau ada gelap ada cerah ada mudah ada susah ada hujan ada panas ada sedih ada gembira dan suatu pengharapan yang tiada hujung kadang samar kadang jelas kadang tinggi kadang re...
Add a comment...

Post has attachment
Berhabuk blog ni..
Akhirnya berhabuk blog ni..entah la,kadang2 aku terfikir ade ke org bace blog aku ni...mcm syok sendiri jer..kikiki....
Add a comment...

Post has attachment
Sambungan pulut durian..
Nah..ini pulut durian yg aku katakan hari tu.. Hari ni baru dapat merasa semula, Hari tu tak buat pulut,mkn durian jer.. Sedap wooo.. Selamat menjamu mata..:-) 
Add a comment...

Post has attachment
Berakhirnya usia dua pohon durian tua
Masa bercuti raya kat kampung dua minggu lepas,aku baru perasan tentang ketiadaan dua pohon durian tua ini. Aku anggap dua pokok ini tua sebab sejak ingatan aku tentang keberadaan di dunia yg fana ini,dua pokok ini dah terpacak kt muka bumi dalam kawasan ru...
Add a comment...

Post has attachment
Pulut Durian Yang Menambat Selera..
Sejak sebulan yang lepas,bumi Gambang ini disinggahi musim durian. Sungguh aku begitu teruja menikmati saat-saat begini. Cuma kali ini musim durian jatuh pd bulan puasa. Jadi tak dapatlah nak melahap raja buah ni di siang hari. Namun sbg salah seorang pengg...
Add a comment...

Post has attachment
Pulut Durian Yang Menambat Selera..
Sejak sebulan yang lepas,bumi Gambang ini disinggahi musim durian. Sungguh aku begitu teruja menikmati saat-saat begini. Cuma kali ini musim durian jatuh pd bulan puasa. Jadi tak dapatlah nak melahap raja buah ni di siang hari. Namun sbg salah seorang pengg...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
Hujan turun!
Sejak beberapa bulan lepas,sebaik saja musim tengkujuh melabuh tirai, bumi Gambang nan damai ini disimbah cahaya matahari yang terik pada siang hari. Kehangatan seolah mencapai titik maksimum tiga minggu lepas kerana kepanasan yang luar biasa. Dalam tempoh ...
Add a comment...

Post has attachment
Mencari mood yang hilang
Pernahkah anda berasa kehilangan mood tanpa sebab yg jelas? Tiba-tiba berasa sungguh bosan dan hilang minat melakukan rutin harian? Ada ketika penulis terasa 'sesuatu yg tidak kena' ini. Pagi ini teman sepejabat mengajak sarapan. Penulis terbayangkan menu h...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded