Profile cover photo
Profile photo
nor hidayu
21 followers -
imanni skinz
imanni skinz

21 followers
About
nor's posts

Post has attachment
Semangat !!
kerja hospital memang macam ni.. kadang tu xmentu shift.. kadang kerja pagi.. kadang kerja malam. kadang kerja petang. bila orang cuti kita berkerja. part paling mencabar bila hari minggu. orang lain update status pergi spend time dengan family.. kita terpa...

Post has attachment
doa ibu..
kerja malam.. scroll blog.. banyak nya kenangan..  mungkin bila da tua nanti ni jadi peneman untuk aku mengamit memori2 lama.. emmmm.. lap air mata. cepatnya masa berlalu. anak pun alhamdulillah dah masuk 3. xsangka cepat macam ni. tapi syukur.. rezeki Alla...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
HanaDina Lipmatte cream
alhamdulillah.. terlaksana jua impian kami suami isteri nak lahirkan product atas nama anak sulung. nur hana irdina. yang mana maksud nama dia sangat indah dan bermakna untuk kami.  hana = rezeki tanpa kepayahan  irdina = kehormatan kami , kebajikan/keberka...

Post has attachment
6 tahun sudah...
alhamdulillah. syukur. eh diam xdiam dah masuk bulan 10 dah. sekejap je rasanya. 1.10.2010-1.10.2016 yeahhh dah habis da kontrak terikat selama 6 tahun dengan hospital tempat aku berkerja ni. masa aku belajar diploma dulu. hospital ni yang taja kos pembelaj...

Post has attachment
Uruskan anak2..
kadang2 bila fizikal dan emosi penat.. seringkali kita juga penat nak melayan kerenah anak2. mana xpenat nya.. anak2 semua kecik2.. semua perlukan kita untuk buat semua benda. stress xpayah cakap. mula2 masa anak dah masuk 3.. kelam kabut jugak nak cari ren...

Post has shared content
selamat pagi... mulakan pagi anda dengan minda yang positif..

imanni skinz
*mesra wudhu
*SPF 50
*tidak mengandungi SILIKON
*melembutkan dan merawat kulit
*serum mengandungi p-terra
*mudah dibawa kemana-mana
*halal dan lulus KKM
*menggunakan 100% bahan semulajadi

promosi sementara stok masih ada
promosi... promosi.. promosi !!
rm84/set sahaja... cepat2.. pm...

pm 019-3972614(ayu)
pm 019-3972614(ayu)
pm 019-3972614(ayu)
Photo

Post has attachment
"setiap dari anak itu ada rezeki yang tersendiri""
Wait while more posts are being loaded