Profile cover photo
Profile photo
Fieza Andrea
30 followers -
Garang macam kucing yang comel
Garang macam kucing yang comel

30 followers
About
Posts

Post has attachment
Perjalanan ini harus diteruskan
Assalamualaikum I told my best friend... I want to makan hati sampai kurus macam Fasha Sandha. Haha. Unreasonable. Sengal. Hakikatnya, Den mane pernah takde selera makan. Perawat pernah tanya, "Hang tau dak kenapa badan hang besar?"... Den jawab sambil gela...
Add a comment...

Post has attachment
Fieza Andrea commented on a post on Blogger.
Azhan:
Boleh.pastikan tulisan jelas.tapi seelok-eloknya bertaip.

Shafia: kalau kita hantar karya tapi karya kita tak tersiar,kita tak dapar apa².tapi,kalau hantar n tersiar..dapatlah sagu hati.

Ari Su
Iman
Aini
Lara: Site ni miss N tak pasti kat mana...Miss N cadangkan g belek majalah yg ada ruangan karya pembaca n dapatkan info kat situ.
Add a comment...

Post has attachment
Bismillahirrahman-nir-rahim
Assalamualaikum Salam Tahun Baru 2014. Bapak kata: bila tahun makin bertambah, umur kita semakin berkurang. Kalau ikut logik, umur mestilah makin bertambah kan? Tapi, rupa-rupanya bapak nak ingatkan aku bahawa kematian itu semakin hampir... Tahun baru datan...
Add a comment...

Post has attachment
Feeling hopeful at Teluk Batik,Perak.
Assalamualaikum Memang lain rasanya bila hati lapang... berbanding hati di'belenggu'. — feeling hopeful at Teluk Batik , Perak. Terima kasih ya Allah kerana menggerakkan hati kakakku untuk membawa aku berjumpa dengan ustaz yang boleh merawat aku dengan izin...
Add a comment...

Post has attachment
Aku yang dulu,bukanlah yang sekarang.
Assalamualaikum Aku yang dulu bukanlah yang sekarang. Dulu aku suka duduk dalam bilik yang gelap, sekarang aku suka terang benderang. Dulu-dulu aku cepat sangat stress, suka lari dari masalah, sekarang aku sudah boleh mengawalnya. Dulu-dulu aku suka duduk l...
Add a comment...

Post has attachment
Buku Conteng Cik Jari: Mei.
Buku Conteng Cik Jari: Mei.
cikjari.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded