Profile

Cover photo
Lance Robertson
Worked at Gerblewrangler
Attended Wagoner high school
135 followers|96,367 views
AboutPostsPhotosYouTube

Stream

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Ahhh luv this song.....met danny boone twice. Always kicked ass good guys. Met demon Jones too good fella
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Mine....did this.but wouldnt.charge.say battery is critical low....and red light n corner would blink then try to startup when pluged n....but at startup screen say needs to b charged. Even tho its plugged up
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Such an awesome song
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Followed dzk for almost ten yes...he does good shit yo
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Awesome song dude. Badass
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Wow...damn awesome dude..luv it
1
Charlie Farley's profile photo
 
Thanks buddie!
Add a comment...
Have him in circles
135 people
Loriann Armenia Martinez's profile photo
Joseph Tucker's profile photo
Mark Williams's profile photo
frank fitch's profile photo
Daniel Tabarez's profile photo
Nae Robertson (Twizted Hair Salon)'s profile photo
TheHighersideChats's profile photo
Courtney Cook's profile photo
Elizabeth Reichman's profile photo

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I bot it, n luv it! Keep a rockin y'all ! Okie luv!!!!
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Dude.......keep it up...I keep listening..almost last decade. I keep saying this.dahm..much luv dude
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Been folllowin hard target for like..10yrs..he's never disappoint.
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
I want this song!!!
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Hell yes's show in Robertson luv..yup I is..maybe not duck dynasty..hell they wouldn't aim me
1
Add a comment...

Lance Robertson

commented on a video on YouTube.
Shared publicly  - 
 
Luv...this shat. Tru-ness..I'd drink w-all y'all.
3
Add a comment...
People
Have him in circles
135 people
Loriann Armenia Martinez's profile photo
Joseph Tucker's profile photo
Mark Williams's profile photo
frank fitch's profile photo
Daniel Tabarez's profile photo
Nae Robertson (Twizted Hair Salon)'s profile photo
TheHighersideChats's profile photo
Courtney Cook's profile photo
Elizabeth Reichman's profile photo
Work
Occupation
Beerfreek
Employment
  • Gerblewrangler
  • nerd
  • tattooed beerfreek
Basic Information
Gender
Male
Other names
Oldboy
Links
Story
Introduction
imma a tattooed/pierced beersnob and hardcore comic geek+ and old school juggalo been down since 96.
imma a music/movie junkie and social media freek....anything else just holla!!!!
Bragging rights
beer drinkin n the dark carnival! !!
Education
  • Wagoner high school
    1997
Contact Information
Home
Phone
Gotta ask4it
Work
Phone
Ask4it
Apps with Google+ Sign-in
  • Pixel Gun 3D
  • FRONTLINE COMMANDO:D-DAY