Profile cover photo
Profile photo
Hasmizal Hashim
25 followers
25 followers
About
Hasmizal's posts

Post has attachment

Post has attachment
BELANGKASUWA ALLAHYARHAMAH MAK CIK TEH
Tanggal 26 April 2017 bersamaan 29 Rejab 1438, adalah saat kesedihan bagi kami sekeluarga atas pemergian Allahyarhamah Mak Cik Teh pada usia 69 tahun ke hadrat Ilahi. Mak Cik telah meninggal pada petang rabu kira-kira jam 5.00 petang di Hospital Tuanku Fauz...

Post has attachment
MARATHON LA PULAK
Rasanya tahun ni adalah tahun ke-3 Perlis Marathon diadakan. Adanya Perlis Marathon ni..tahun lepas baru aku tahu...dan tahun ni...teringin pula nak sertainya. Perlis Marathon ni ada beberapa kategori iaitu 42km, 21km, 10km dan 5km. Aku dan famili sertai ac...

Post has attachment

Post has attachment
ALAHAI..COMELNYAAA..
Rumah aku ni...jaraknya dari tapak pasar malam Titi Chai..tak la jauh sangat.. Bak kata orang...sepuntung rokok ja jaraknya.. Kat tapak pasar malam tu juga...banyak kedai2 makan dan pasar... Dan...jadi jugak tempat org buang kucing... Maka..kedapatan banyak...

Post has attachment
KUCING MEOW MEOW...
Makin banyak pula kedatangan kucing2 jalanan sekitar rumah aku.. Nak buat gena...semua tu rezeki Allah yg dikirimkan... Dari sekor...kini dah menjangkau 4-5 ekor...dek baru beranak... Dalam 5-6 ekor kucing dok berkeliaran di luar rumah..kini ni tambah lagi ...

Post has attachment
KERETA BESI VS HOT WHEEL
Teringat aku suatu ketika dulu...tatkala waktu tu masih remaja..era akhir tahun 70-an hingga 80-an. Tatkala itu..aku masih lagi dlam sekolah rendah...antara minat aku waktu tu...beli kereta kecil besi..yg aku panggil kereta besi.. Ingat lagi...waktu tu..den...

Post has attachment
CAR DASH CAM
Lama juga aku dok bertagak nak beli dash cam ni. Nak boh dalam pikap. Bukan apa...dengan pikap ni...aku banyak jalan jauh hantar tempahan bahulu kpd pelanggan..dan dok hantar consignment bahulu ke kedai2 dan pasaraya. Juga dok pi beli stok bahan mentah utk ...

Post has attachment

Post has attachment
HAPPY BIRTHDAY IBU
Suasana sejuk pagi..menggigit hingga ke tulang sum-sum. Tambahan pulak sekarang ni....musim hujan baru bermula selepas berakhirnya musim angin timur. Seperti kebiasaan...pepagi ni..menjadi rutin, seusai solat subuh...bersiap utk hantar Kakak Dina ke sekolah...
Wait while more posts are being loaded