Profile cover photo
Profile photo
Suaidah Norbaki
13 followers
13 followers
About
Posts

Post has attachment
Tips 1: Tambahan Modal
Assalamualaikum.. Sebagai usahawan topup, untuk memulakan perniagaan kita perlulah memperolehi modal. Modal adalah wang permulaan untuk anda menghasilkan jualan topup. Untuk pengetahuan anda, modal tersebut akan ditambahkan ke akaun topup anda untuk anda me...
Add a comment...

Post has attachment
Adakah topup dikenakan GST? Baca jawapan di sini..
Add a comment...

Post has attachment
Panik Bila Ada 3 Ekor Kucing Kecik
Sedang khusyuk buat kerja tiba tiba dengar bunyi anak kucing merengek.. Dalam hati: " Eh, mana bunyi anak kucing ni?" Mata dah melilau cari mana mereka. Sekali.. Pap! 3 ekor sekaligus sesat kat area tempat kerja aku ni.. Dah panik. Sape pulak time macam ni ...
Add a comment...

Post has attachment
Kenapa Saya Buat Perniagaan Tone Excel Ni?
Hari ni saya nak jelas kan kenapa saya buat perniagaan Tone Excel ni. Kenapa ahli Geng Simkad Magic juga FOKUS menjalankan perniagaan ini. Kenapa? Kenapa? Kenapa? Kenapa tak buat perniagaan yang lain? Banyak lagi perniagaan yang boleh buat income. Kenapa pi...
Add a comment...

Post has attachment
Geng Simkad Magic
Siapa Geng Simkad Magic? Ingat lagi posting saya mengenai kemasukan saya dalam Tone Excel? ( Klik Sini ) Ini lah antara kelebihan saya join Tone Excel. Bukan saja dapat income tetapi dapat kenalan sahabat yang ramai dari berlainan negeri. Best dapat kawan b...
Geng Simkad Magic
Geng Simkad Magic
suaidahnorbaki.com
Add a comment...

Post has attachment
Nota Tulang Ikan (Tone Excel)
Masa kita sekolah dulu kita di ajar buat nota kan? Macam - macam hasil kreatif yang kita lontarkan pada sekeping kertas tu. Cikgu kita ada juga ajar buat nota ikan.  Hari ni saya nak tunjukkan kefahaman ringkas yang telah dihasilkan oleh pengguna Tone Excel...
Add a comment...

Post has attachment
8 Kelebihan Memiliki Sim Kad Ajaib ( Tone Excel )
(layan soalan soalan ni kejap) Baiklah hari ni saya terpanggil nak menerangkan 8 faedah yang bakal anda dapat sebagai pengguna Sim Kad Ajaib Tone Excel. Sebelum tu saya nak maklumkan berita gembira bahawa saya telah membuat 1 tajaan dan beliau telah bertuka...
Add a comment...

Post has attachment
Buat Simpanan 10% Dari Gaji Kita
" YES! DAH GAJI! SERONOKKKKKKK! " Waktu terima gaji memang sangat seronok. Sebab kat tangan dah ada duit yang ditunggu tunggu.. Tapi.. ada juga bila dapat gaji je mula kita dah mula berkira-kira (tekan kalkulator), mana nak tolak belanja mana nak tolak huta...
Add a comment...

Post has attachment
Tone Excel : Kajian saya yang pertama
Masa mula - mula tahu pasal tone excel ni agak BERKIRA jugaklah nak tukar sebab ia libatkan kos lagi. Nak KELUAR kan DUIT RM90 tu alahai payah bebenor... Yela kita dah seronok pakai talian before ni bila masa je nak tukar rasa pelik sikit. Nampak sangat ber...
Add a comment...

Post has attachment
Kalau Nak Dapatkan lah!
Paham tak ? Kalau nak .. betul betul nak.. dapatkan lah! Macam bercinta jugak, nak dapat kan aweks mesti ada strategi dia. Nak pikat dia, nak pikat hati orang tua dia, nak pikat hati dia.. . .. Pelik tak? Kenapa kalau pasal jodoh laju je nak dapatkan tapi p...
Kalau Nak Dapatkan lah!
Kalau Nak Dapatkan lah!
suaidahnorbaki.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded