Profile cover photo
Profile photo
MG schmidt
1,364 followers
1,364 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
ELYANA SUDAH 7 TAHUN MENGHIDAP KANSER LIMFOMA TAHAP 4
PENYANYI dan pelakon Erneelya Elyana Emrizal, 30, membuat kejutan apabila mengumumkan menghidap kanser limfoma tahap empat. Pengumuman itu dibuat Elyana sebaik namanya diumumkan tersingkir dari program realiti hiburan terbitan Astro Ria, Gegar Vaganza musim...
Add a comment...

Post has attachment
PAKEJ BUDGET CATERING MAJLIS NEGERI SEMBILAN
BOLEH CONTACT PN SHIKIN - 0149130342
Add a comment...

Post has attachment
MENYESAL GUNA SHAMPOO SANTAN MY HOME LAB
Ni shampoo santan myhomelab. Korang jgn salah plak sebab skank dah banyak jenis shampoo santan yg keluar since shampoo ni viral. MG dah guna shampoo ni hampir setahun dan MG menyesal tak kenal shampoo santan ni dari awal tau. hihi :) FEDBACK MG SENDIRI YG G...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
KEK OREO 2 BAHAN VIRAL
N resipi guna 2 bahan jer and kukus! so, sape nak try buat kek tu, boleh lah try! :) selamat mencuba ! Hanya perlu 2 bahan 1. Susu 200ml 2. 2 paket oreo # Topping Bole guna ape2 je..guna coklat masakn pon bole,.. Cheese pon bole..ikotla ape korang suka.. Ka...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
GIVEAWAY BDAY ANUM 2017
Giveaway berlangsung sehingga 24/11/2017 pukul 8.30 pm.
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded