Profile cover photo
Profile photo
Mohd Rashdan Roszalli
16 followers -
come on bebeh!!!
come on bebeh!!!

16 followers
About
Mohd Rashdan Roszalli's posts

Post has attachment
acah2 backpackers trip indochina 2016 : Transit Hue dan Da Nang
Assalamualaikum dan salam sejahtera..... Sambungan coretan pengembaraan di Vietnam. Aku cuma transit di Hue dan Da Nang atas sebab-sebab yang x dapat dielakkan. Walaupun transit ada jugak la nak bercerita walaupun kekurangan gambar untuk dikongsi di sini. K...

Post has attachment
acah2 backpackers trip Indochina 2016-3rd stop Ninh Binh-Day 1
Assalamualaikum dan salam sejahtera.... Tepat jam 5:30 pagi tren tiba di stesen Hanoi. Rase macam sekejap je sampai maybe tido selesa sgt kot. Nak tgk luar keadaan gelap gelita. Nak naik tren siang kang tido bgn tido bgn x sampai2. Lepas je kuar dari tren, ...

Post has attachment
acah2 backpackers trip Indochina 2016 : 2nd stop Sa Pa 2nd day
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.... Bersambung lagi pengembaraan aku di Wilayah Sa Pa. Ni kira hari ke-6 aku telah menduduki negara Vietnam. Baru 2 tempat sempat menjadi persinggahan. Jauh lagi pengembaraan kali ini.Nak x nak kene teruskan jugak s...

Post has attachment
acah2 backpackers trip indochina 2016 : 2nd stop Sa Pa-Day 1
Salam sejahtera semua, Penaklukan di teruskan ke Wilayah Utara Vietnam iaitu Sa Pa. Sa Pa merupakan kawasan tanah tinggi di utara Vietnam, Kawasan ini terkenal dengan aktivit hiking, trekking dan para pengunjung boleh memulakan pendakian ke gunung Fansipan ...

Post has attachment
acah2 backpackers trip indochina 2016 : 1st stop Hanoi-Day 2 (HalongBay Tour)
Hari ini buat aktiviti tour di Halong Bay. Halong Bay merupakan salah satu tempat yg wajib dikunjungi ketika melawat di Hanoi. Orang kata kalo x pegi Halong Bay ni kire x lengkap la lawatan ke Hanoi. Pada mulanya agak berkira2 juga hendak ambil tour ni keti...

Post has attachment

Post has attachment
Pack your Bag and DIVE!!!!!!
Salam rerakan!!! Berdasarkan pada tajuk di atas....event paling terdekat ialah pegi diving!!! Lokasi     :  Pulau Perhentian (kecil) Tarikh     :  Hujung bulan Transport : Sani Ekspress Dive Center  : Panorama Diver Last pegi 2012....itu pun mase amik Open ...

Post has attachment
Backpacker trip Overland 2.0 (Vietnam - Cambodhia - Thailand)-baru dapat tiket je
Salam rakan2.... Persediaan bagi menghadapi trip backpacking yang seterusnya telah bermula. Cadangan kasar pengembaraan tersebut dimulakan dari KLIA dan mendarat di Hanoi. Dari Hanoi menggunakan sepenuhnya pengangkutan darat untuk kembali ke KL. So far rama...

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded