Cèsar Montsenybtt
No te preocupes ... Ocupate !!!

Bones a tots, per falta de temps, nomes anirem publicant coses btteres i endureres al facebook.     Gràcies a tots el bloggeros que durant tots aquestos anys ens han seguit.  Wheea ! Cèsar LLopart

Albarracin - Teruel DIA6 Ruta del Cid mínim asfalt
.  Ultim dia de la nostre particular aventura,  ruta de 40 km per la preciosa serra de Albarracin i descens per pistes i carretera fins Teruel.  Han estat 6 dies amb  la millor companyia possible,  el meu smic Carles  i aquesta aventura quedarà en el nostre...

La Molina Bike Park
Teniem ganes de començar la temporada de Bikes Parks,  i ha estat fantàstic,  les de sempre perfectes estil "molina"  i ens ha agradat molt  la nova variant de la marmota que pasa per el Coll de Pal,  espectacular! ,  Finalment les mesetas i millores a la r...

Molina de Aragon - Albarracin DIA 5 Ruta del Cid mínim asfalt
Etapa de 94km amb final epic! Primera part de rectes interminables per boscos fins el 1650m,  atravessem la sierra de Albarracin i un cop abaix,  en el km 80,  a 10 km del final decidim canviar la ruta per carretera ,  per una pista que remontava 400 + fins...

Medinaceli - Molina de Aragón DIA4 Ruta del Cid Mínim asfalt
Dura etapa de 100 km,  primer pujar fins la meseta i despres per Boscos  cremats fins el parc natural del Alto Tajo,  el seu paissatge totalment diferent al que haviem vist en totes les etapes,  visitem la Ermita de la V.  Montesinos per conèixer al "Ermita...

Burgo de Osma - Medinaceli DIA 3 Ruta del Cid mínim asfalt
El dia es presenta llarg,  les pluges de la nit i casi 100 km per  davant fan que sigui una etapa especialment dura.  Comencem per pistes planes fins les fortes rampes que ens pugen fins la fortificació de Gormaz.  Les vistes són espectaculars sobre el Duer...

Salas de los Infantes - Burgo de Osma Ruta del Cid dia 2
Segon dia de ruta,  80 km...  Els primers per pistes espectaculars de boscos de roures i en les zones altes prats interminables, un cop arribem a Hontoria del Pinar esmorzem com cal ja ja ja i després de uns kilòmetres entrem en el Cañón del Río Lobo,  un s...