Profile cover photo
Profile photo
Cinta Cinta
258 followers -
aku adalah aku....
aku adalah aku....

258 followers
About
Cinta Cinta's posts

Post has attachment

Post has attachment
Usyair Darwisy
Assalamualaikum... Alhamdulillah.. kali ni anak ketiga pula dah menjejakkan kaki kesekolah.. Kali ni ubah angin hantar ke sekolah Pasti je.. Lagipun dekat dengan rumah dan memudahkan pengasuh untuk ambil dia balik dari sekolah nanti. Semoga anak mama menjad...

Post has attachment
Memunculkan diri.
Salam... Ya Allah... lamanya tak bercerita kat dalam ni.. rasa kosong betul bila lama tak menjegah ke dairi alam maya ni.... berbulan-bulan diari alam maya ni terabai, ditinggalkan kesepian... banyak nak tanya kat korang ni.. ntah2 korang pun dah lama tak m...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded