Profile

Cover photo
Siti Khadijah
172 followers|1,513,568 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
TEMPAHAN MASIH DIBUKA!
 SEMENTARA STOK MASIH ADA! TAJUK: REBAH DI TIRAI CINTA ISBN : 978-967-14053-0-7 HARGA:  SEM. MALAYSIA: RM 36 SABAH / SARAWAK: RM 42 **harga termasuk postage** CARA TEMPAHAN: email: mujahidah_khadijah91@yahoo.com                                      facebo...
 ·  Translate
SEMENTARA STOK MASIH ADA! TAJUK: REBAH DI TIRAI CINTA ISBN : 978-967-14053-0-7 HARGA: SEM. MALAYSIA: RM 36 SABAH / SARAWAK: RM 42 ***harga termasuk postage*** CARA TEMPAHAN: email: mujahidah_khadijah91@yahoo.com...
1
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 5 )
HAJI
AZHAR menahan tawa sebaik saja melihat
kelibat Laila yang berdiri di hadapannya dengan tepung memutih di baju dan
rambut gadis itu yang hitam pekat. Dia memandang tepat pada wajah Laila yang
masam mencuka. Malah lebih masam daripada mangga muda. “Kalau...
 ·  Translate
HAJI AZHAR menahan tawa sebaik saja melihat kelibat Laila yang berdiri di hadapannya dengan tepung memutih di baju dan rambut gadis itu yang hitam pekat. Dia memandang tepat pada wajah Laila yang masam mencuka. Malah lebih ma...
1
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 3 )
TEPAT pukul satu pagi Laila sampai di rumahnya. Dia menghentikan keretanya di hadapan
pintu pagar. Hon dibunyikan beberapa kali sebelum pintu pagar tersebut terbuka.
Dia merengus marah. “Kenapa lambat sangat nak buka pintu
pagar, hah? Pak Man tidur ke?!” je...
 ·  Translate
TEPAT pukul satu pagi Laila sampai di rumahnya. Dia menghentikan keretanya di hadapan pintu pagar. Hon dibunyikan beberapa kali sebelum pintu pagar tersebut terbuka. Dia merengus marah. “Kenapa lambat sangat nak buka pintu ...
1
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 1 )
SENYUMAN yang mekar di bibir itu menggamit ketenangan pada sesiapa yang melihat.
Terpancar cahaya keikhlasan di wajah itu sewaktu mengucapkan terima kasih
kepada pelanggan yang singgah di warung berhadapan dengan rumahnya. Sekilas dia
berpaling memandang wa...
 ·  Translate
SENYUMAN yang mekar di bibir itu menggamit ketenangan pada sesiapa yang melihat. Terpancar cahaya keikhlasan di wajah itu sewaktu mengucapkan terima kasih kepada pelanggan yang singgah di warung berhadapan dengan rumahnya. Se...
1
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
PESTA BUKU 1 MALAYSIA DATANG LAGI!
Jadual Penulis Penerbitan Karyaseni JOM RAMAI-RAMAI DATANG KE PESTA BUKU..BOLEH DAPATKAN PELBAGAI NOVEL MENARIK DI BOOTH PENERBITAN KARYASENI..CIK SK PUN TURUN SEKALI TAU...BOLEH JUMPA  SAYA PADA SABTU 28 HARI BULAN DARI JAM 2 p.m - 4 p.m. SAVE THE DATE AND...
 ·  Translate
Jadual Penulis Penerbitan Karyaseni JOM RAMAI-RAMAI DATANG KE PESTA BUKU..BOLEH DAPATKAN PELBAGAI NOVEL MENARIK DI BOOTH PENERBITAN KARYASENI..CIK SK PUN TURUN SEKALI TAU...BOLEH JUMPA SAYA PADA SABTU 28 HARI BULAN DARI JAM ...
4
Ishaniza Ismail's profile photo
 
Date saved...only
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 31 )
LAST ENTRY LAILA tersedar daripada tidurnya apabila
terdengar laungan azan berkemundang dari surau yang berdekatan. Dia meraup
wajahnya dengan perlahan sebelum bingkas bangun dan duduk di birai katil.
Sungguh laungan suci itu menyentuh hati wanitanya. Lalu ...
 ·  Translate
LAST ENTRY LAILA tersedar daripada tidurnya apabila terdengar laungan azan berkemundang dari surau yang berdekatan. Dia meraup wajahnya dengan perlahan sebelum bingkas bangun dan duduk di birai katil. Sungguh laungan suci ...
4
Add a comment...
Have her in circles
172 people
DarkSpice NITE!'s profile photo
Ai Leen's profile photo
Miza Lan's profile photo
Noriati Nor's profile photo
artisan tiara's profile photo
Eira Eira Qushairy's profile photo
Fatin Aifa's profile photo
Sasimala Kalaiselvan's profile photo
shah nor's profile photo

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
PENGUMUMAN!
Assalamualaikum semua... lama tak lepak kat sini... entry baru pun tak ada kan? sebenarnya SK tengah bertungkus-lumus sampai hitam lumus sebab nak settlekan process untuk terbitkan RDTC...Ingat lagi tak dengan kisah Shahid and Laila yang perasan bagus tu? N...
 ·  Translate
Assalamualaikum semua... lama tak lepak kat sini... entry baru pun tak ada kan? sebenarnya SK tengah bertungkus-lumus sampai hitam lumus sebab nak settlekan process untuk terbitkan RDTC...Ingat lagi tak dengan kisah Shahid an...
1
Siti Khadijah's profile photonurhafizah mohamad fozi's profile photo
3 comments
 
Sy dh email
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 4 )
“ KENAPA mak buat Muaz macam ni? Kenapa mak pinangkan Su tanpa pengetahuan Muaz? Nasib
baik adik yang bagitahu kalau tak sampai mati pun Muaz tak tahu yang mak
pinangkan Su untuk Muaz,” keluh Muaz sambil merenung wajah orang tuanya yang
kelihatan serba sala...
 ·  Translate
“KENAPA mak buat Muaz macam ni? Kenapa mak pinangkan Su tanpa pengetahuan Muaz? Nasib baik adik yang bagitahu kalau tak sampai mati pun Muaz tak tahu yang mak pinangkan Su untuk Muaz,” keluh Muaz sambil merenung wajah orang t...
1
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 2 )
INDRA Syahid tersenyum sambil membalas lambaian si gadis yang berada di tepi pantai.
Bunyi desiran ombak dan angin yang kuat menyukarkan suara gadis itu sampai ke
telinganya. Sungguh hatinya gembira apabila si pujaan hati sedang menunggunya
di kala dia pula...
 ·  Translate
INDRA Syahid tersenyum sambil membalas lambaian si gadis yang berada di tepi pantai. Bunyi desiran ombak dan angin yang kuat menyukarkan suara gadis itu sampai ke telinganya. Sungguh hatinya gembira apabila si pujaan hati sed...
1
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Prolog )
BUNYI tangisan anak kecil yang dikendong oleh Manan menyentakkan lamunan Azhar yang
sedang menangis. Dengan pantas kepalanya didongakkan. Wajah Manan dipandang
dengan air mata bercucuran. “Tuan, janganlah tuan sedih. Mungkin tiada
rezeki untuk tuan kali ini...
 ·  Translate
BUNYI tangisan anak kecil yang dikendong oleh Manan menyentakkan lamunan Azhar yang sedang menangis. Dengan pantas kepalanya didongakkan. Wajah Manan dipandang dengan air mata bercucuran. “Tuan, janganlah tuan sedih. Mungkin...
1
Add a comment...

Siti Khadijah changed her profile photo.

Shared publicly  - 
 
4 beradik...hihi
4
Add a comment...

Siti Khadijah

Shared publicly  - 
 
Rebah Di Tirai Cinta ( Bab 30 )
MATA Syahid membesar apabila dia
dipersilakan masuk ke dalam sebuah rumah yang boleh dikatakan menyamai sebuah
istana. Cukup besar dan mewah. Sewaktu dia melewati pintu hadapan, kelihatan
dua orang lelaki tunduk hormat kepadanya. Syahid mula diserang tanda ...
 ·  Translate
MATA Syahid membesar apabila dia dipersilakan masuk ke dalam sebuah rumah yang boleh dikatakan menyamai sebuah istana. Cukup besar dan mewah. Sewaktu dia melewati pintu hadapan, kelihatan dua orang lelaki tunduk hormat kepada...
3
Add a comment...
People
Have her in circles
172 people
DarkSpice NITE!'s profile photo
Ai Leen's profile photo
Miza Lan's profile photo
Noriati Nor's profile photo
artisan tiara's profile photo
Eira Eira Qushairy's profile photo
Fatin Aifa's profile photo
Sasimala Kalaiselvan's profile photo
shah nor's profile photo
Basic Information
Gender
Female
Story
Tagline
cukuplah ALLAH bagiku...
Introduction

BACALAH DENGAN NAMA TUHANMU

MENULISLAH DEMI TUHANMU

Links