Agnieszka Ilnicka
www.wolnymkrokiem.pl

Agnieszka's posts

Post is pinned.Post has attachment
Italy, Alps. Via Spluga road

Góra Krzyżowa - Korona Sudetów Polskich
Góra Krzyżowa to kolejny szczyt zaliczający się do Korony Sudetów Polskich. Zrealizowaliśmy go podczas majówki w ciągu jednodniowego wypadu do Strzegomia. Dlaczego zdecydowaliśmy się na taki "spacer"? Z Góry Krzyżowej rozprzestrzenia się naprawdę fenomenaln...

Grodna - Zamek Księcia Henryka - Korona Sudetów Polskich
Zamek księcia Henryka na górze Grodna Kolejnym interesującym miejscem, które niedawno zostało udostępnione dla turystów, jest wieża widokowa na Zamku księcia Henryka. Znajduje się ona na górze Grodna leżącej na Dolnym Śląsku, w pobliżu miejscowości Marczyce...

Szlak na Skalnik - Korona Gór Polski
Szlak na Skalnik – Korona Gór Polski Skalnik jest najwyższą górą Rudaw Janowickich, znajdującą się
w pobliżu Kowar na Dolnym Śląsku. Naszą wycieczkę zrealizowaliśmy podczas majówki, jako jednodniowy pomysł na aktywne spędzenie czasu na szlaku. Punktem start...

Nasz osiemnasty szczyt Korony Gór Polski - wiosenny Czupel.

Szlak na Czupel - Beskidy - Korona Gór Polski
Trzy pory roku na Czupelu - Beskidy - KGP Na Czupel wybraliśmy się podczas naszej trzydniowej wycieczki do Szczyrku. Pierwszy dzień pozytywnie zaskoczył nas dość słoneczną pogodą na Skrzyczne , dlatego następnego dnia, pełni optymizmu, wyruszyliśmy zdobyć k...

Co zobaczyć na Dolnym Śląsku zarówno podczas słonecznych, jak i deszczowych dni :)
#fkPolska #fkDolnyŚląsk

Lekka kurtka górska Quechua Forclaz 400 - recenzja
Kilka miesięcy temu, musieliśmy pożegnać się z turystyczną kurtką Krystiana. Nie była to decyzja, którą my podjęliśmy, ale została ona podyktowana odgórnie - główny zamek rozleciał się na pół . Szlacheckiego pochodzenia kurtka nie miała, tak więc wielkiej r...

Skrzyczne (1257 m n.p.m.) - Korona Gór Polskich
Skrzyczne to kolejna góra wchodząca w skład Korony Gór Polski. Zlokalizowana jest w pobliżu miejscowości Szczyrk w Beskidzie Śląskim i jest jego najwyższym reprezentantem. Realizacja podboju tej góry była dość spontaniczna, ponieważ przypadła na okres Świąt...