Profile cover photo
Profile photo
shahrul hairy
1,369 followers -
“A Whole World in Your Hands”
“A Whole World in Your Hands”

1,369 followers
About
shahrul hairy's posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Nona Manis Shah Alam yang terbaik! by shahroll
As salam, hello readers... Bila sebut je Nona Manis, semua dah terbayang-bayang kemanisan dia kan? Yelah, nama pun Nona Manis, kalau rasa masam, tak kena dengan nama la pulak kan? HEHE! Aku pun tak sure, bila kuih ni viral, tapi sekarang dah ramai pengusaha...

Post has attachment

Post has attachment
Lemonex: Kurus tanpa sengaja dalam masa 14 hari yang awesome! by shahroll
As salam, hello readers... Alhamdulillah dah sampai Syawal ke-2 hari ni dan pastinya untuk 1 Syawal semalam, memahat memori indah untuk kita semua. Aidilfitri disambut sederhana tetapi meriah seperti kelazimannya di Malaysia. Syukur kepada Allah SWT dengan ...

Post has attachment

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded