Brigitta Borbély
Brigitta's posts

Wave after wave
Erről az outfitről teljesen elfeledkeztem, de így pont tökéletes nyárbúcsúztató lesz ez a poszt. Még Tunéziában fotóztuk naplementekor a tengerparton. Olyan jó meleg volt akkor, most pedig egy forró teával még pizsiben, betakarózva írom ezt a bejegyzést, hi...

Tasty Tuesday - Granola bars
Az első Tasty Tuesdayben egy isteni nassolnivaló receptjét mutatom meg nektek. Nekem most ez a házi müzliszelet a kedvenc harapnivalóm, kávé mellé is mindig ezt választom. Hozzávalók: (egy amerikai oldalon találtam a receptet, ahol mindegyik hozzávaló cup m...

Hello yellow
Pár napja találkoztunk Rékával, hogy elbúcsúzzam tőle, ugyanis Párizsba utazik a következő szemeszterre, ahonnan mesés outfiteket fog majd posztolni, így mindenképpen érdemes követni a blogját ! Kávéztunk, beszélgettünk és természetesen fotóztunk is. Így la...

Sidi bou Said
Múlthéten Tunéziában nyaraltunk, pontosabban Gammarth városában, ahonnan alig 15 perc taxizásra van a gyönyörű görög stílusban épült művészfalu, Sidi bou Said. Alig szálltuk ki a taxiból jázmin árusok rohamoztak meg, és kínáltak minket jázmin füzérekkel és ...

Tihany
Néhány hete lementünk Tihanyba kirándulni, gyönyörű időnk volt. Körbejártuk a várost, megnéztük az apátságot, a levendulamezőről sajnos már lecsúsztunk, de kárpótolt a levendula fagyi és az a kis levendulás bolt, ahol tényleg minden levendula volt. Levendul...

Music monday
Ezen a héten új sorozat indul a blogon! A témák nevei mind alliterálnak napok neveivel és az első ilyen poszt a Music Monday! Minden héten más napo(ka)t választok majd ki, hogy ne váljon monotonná. Az outfit bejegyzések természetesen ugyan úgy megmaradnak! ...

Above the city
A legutóbbi outfit fotók helyszínének egy gyönyörű tetőteraszt választottunk Rékával, ahol éppen sunday brunchot tartottak, angol reggelivel, smoothiekkal és limonádéval. Nem is kell mondanom, hogy szuperül éreztük magunkat az elénk táruló látvány pedig elr...

Sailor
Ezt az outfitet már régebben fotóztuk, de teljesen megfeledkeztem róla! A leárazásokon találtam rá erre a csíkos ruhára, könnyű, lenge, pántnélküli. Egy kalappal és a sarummal párosítottam, és így teljesen a nyári vitorlázások jutnak eszembe, ahogy visszané...

Urban boho
Múlthéten Horvát Dórinál jártam a HRVT márka tervezőjénél, aki kollekcióit a letisztultság jegyében álmodja meg. A jövőben egy olyan brandet szeretne kiépíteni, ahol az urbánus eleganciát megfizethető áron tudja kínálni. A nyári ruhái közül engem egyből meg...