Profile

Cover photo
Aku Maya
38 followers|7,784 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Mampukah?
Mampukah kau senyum saat diluka? Mampukan kau relaks saat dihina? Mampukah kau tenang saat dikecewa? Mampukan kau hadap si pemberi duka? Kalau kau mampu, kau bukan manusia... Kalau kau mampu sumpah kau tipu belaka... Kalau kau mampu kau tak punya lagi jiwa....
 ·  Translate
Mampukah kau senyum saat diluka? Mampukan kau relaks saat dihina? Mampukah kau tenang saat dikecewa? Mampukan kau hadap si pemberi duka? Kalau kau mampu, kau bukan manusia... Kalau kau mampu sumpah kau tipu belaka... Kalau ka...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Bila Lupa...
Bila aku lupa.. Tak bermakna kau tak ada dalam kepala... Tak bermakna nama kau terus lesap dari jiwa... Tak bermaksud kenangan manis yg kau beri aku halau semua... Tak bermaksud segala kata kau aku seka... Aku hanya lupa...
 ·  Translate
Bila aku lupa.. Tak bermakna kau tak ada dalam kepala... Tak bermakna nama kau terus lesap dari jiwa... Tak bermaksud kenangan manis yg kau beri aku halau semua... Tak bermaksud segala kata kau aku seka... Aku hanya lupa...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Cinta baru Faham
Tidak! Bukan aku nak kau faham aku... Aku cuma nak kau cinta aku... Nanti kalau kau cinta aku... Pasti kaulah yg paling paham aku...
 ·  Translate
Tidak! Bukan aku nak kau faham aku... Aku cuma nak kau cinta aku... Nanti kalau kau cinta aku... Pasti kaulah yg paling paham aku...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Kau bikin aku...
Kau buat aku macam kasut. Rukar, tukar, tukar sampai kusut... Kau buat aku macam kopi... Hirup, hirup, hirup sampai mati. Kau buat aku macam baju... salin, salin, salin sampai jemu... Kau buat aku macam buku... baca, baca, baca sampai tak lalu... Kau buat a...
 ·  Translate
Kau buat aku macam kasut. Rukar, tukar, tukar sampai kusut... Kau buat aku macam kopi... Hirup, hirup, hirup sampai mati. Kau buat aku macam baju... salin, salin, salin sampai jemu... Kau buat aku macam buku... baca, baca, ba...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Harap...
Aku harap kau selalu susah... Aku mohon kau selalu resah.. Aku minta kau selalu payah... Aku hendak kau selalu gelisah... Kerana susah, resah, payah dan gelisah... Baru muka aku kau jengah...
 ·  Translate
Aku harap kau selalu susah... Aku mohon kau selalu resah.. Aku minta kau selalu payah... Aku hendak kau selalu gelisah... Kerana susah, resah, payah dan gelisah... Baru muka aku kau jengah...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Kononnya kau ok...
Dalam langkah kau menapak... Pernahkah kau ternampak??? Hati kau yg berlopak... Bekas aku kopak??? Cariknya hingga rabak... kau senyum tanpa teriyak... Namun ku tau nafas kau sesak...
 ·  Translate
Dalam langkah kau menapak... Pernahkah kau ternampak??? Hati kau yg berlopak... Bekas aku kopak??? Cariknya hingga rabak... kau senyum tanpa teriyak... Namun ku tau nafas kau sesak...
1
Add a comment...
In her circles
86 people
Have her in circles
38 people
Mimiey Ayuniey's profile photo
Adila KaryaSeni's profile photo
Shima Rinoa's profile photo
Aku Maya's profile photo
norihan mohd yusof's profile photo
zurina salim's profile photo
Nabila Syifa's profile photo
Ika Zetty's profile photo
Norhuda Adnan's profile photo

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
TUKANG MASAK TUAN PUTERI
Dengan hidung yang sebesar buah jambu air... Saya nak umumkan yg novel KE 2 saya ni akan bertemu korang semua di kedai buku insyaAllah selewat2nya bulan 10. Kalau seawal2nya, hujung bulan 9.... Apa rasanya? sama ada cukup rencah atau tak??? Sama2lah merasa ...
 ·  Translate
Dengan hidung yang sebesar buah jambu air... Saya nak umumkan yg novel KE 2 saya ni akan bertemu korang semua di kedai buku insyaAllah selewat2nya bulan 10. Kalau seawal2nya, hujung bulan 9.... Apa rasanya? sama ada cukup ren...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Kau Paling...
Orang kata kau jelek... Bagi aku, kau paling cantik... Orang kata kau pelik... bagi aku kau paling romantik... Orang kata kau sengkek... bagi aku kau paling molek... Orang kata kau paling suka buat muka kerek.. Aku rasa muka kau paling menarik...
 ·  Translate
Orang kata kau jelek... Bagi aku, kau paling cantik... Orang kata kau pelik... bagi aku kau paling romantik... Orang kata kau sengkek... bagi aku kau paling molek... Orang kata kau paling suka buat muka kerek.. Aku rasa muka ...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Tak Payahlah...
Tak payahlah kau tolong bersihkan kain aku... Tak payahlah kau tolong cabut kemucut di kain aku... Tak payahlah kau tolong cuci lumpur di kain aku... Sebab kain ini aku nak pakaikan pada kau... Yang tak punya kain...
 ·  Translate
Tak payahlah kau tolong bersihkan kain aku... Tak payahlah kau tolong cabut kemucut di kain aku... Tak payahlah kau tolong cuci lumpur di kain aku... Sebab kain ini aku nak pakaikan pada kau... Yang tak punya kain...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Kau tak tau...
Kau kata aku perempuan paling happy... Mana kau tau wahai lelaki? Kau belum kenal hati budi... Nanti suatu hari... Kau sedar, jiwa aku dah pun mati...
 ·  Translate
Kau kata aku perempuan paling happy... Mana kau tau wahai lelaki? Kau belum kenal hati budi... Nanti suatu hari... Kau sedar, jiwa aku dah pun mati...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Masih ada...
Walaupun bahu ini pikul sejuta beban... Namun, untuk kau sedikit ruang masih tersimpan...
 ·  Translate
Walaupun bahu ini pikul sejuta beban... Namun, untuk kau sedikit ruang masih tersimpan...
1
Add a comment...

Aku Maya

Shared publicly  - 
 
Paling....
Tahukah kalian, mengapa aku paling ingat pada dia??? tak, bukan!!!bukan dia paling banyak buat aku gembira... Dia yang paling banyak gores hati aku luka... Parut di jiwa semua dia punya angkara...
 ·  Translate
Tahukah kalian, mengapa aku paling ingat pada dia??? tak, bukan!!!bukan dia paling banyak buat aku gembira... Dia yang paling banyak gores hati aku luka... Parut di jiwa semua dia punya angkara...
1
Add a comment...
People
In her circles
86 people
Have her in circles
38 people
Mimiey Ayuniey's profile photo
Adila KaryaSeni's profile photo
Shima Rinoa's profile photo
Aku Maya's profile photo
norihan mohd yusof's profile photo
zurina salim's profile photo
Nabila Syifa's profile photo
Ika Zetty's profile photo
Norhuda Adnan's profile photo
Links
YouTube
Basic Information
Gender
Female