Profile

Scrapbook photo 1
Scrapbook photo 2
Scrapbook photo 3
Scrapbook photo 4
Scrapbook photo 5
Trina La'Sha
Worked at Xerox
Attended Waller High
Lives in Houston
834 followers|267,092 views
AboutPostsPhotosVideos+1's

Stream

 
Well happy bday to meeee #heproposed #isaidyes #bestbdayever #leobaby 
28
Melody Nikkole's profile photoDiamond Fowler (VVS)'s profile photoTrina La'Sha's profile photoRONDELL bitchimastar's profile photo
8 comments
 
Happy birthday to that twin diamonds
Add a comment...

Trina La'Sha

Shared publicly  - 
 
Lol I laughed then and im still laughing hehehehehe :-p
11
Add a comment...

Trina La'Sha

Shared publicly  - 
 
#Texans shocked dat shit out the charger lmfao chargered dat ass up #TEXANS!!!!
3
Shawn Anomaly's profile photoTrina La'Sha's profile photo
2 comments
 
And the Texans should be proud NEVER GIVE UP NEVER BACK DOWN!!!
Add a comment...

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
Lol I hate how the announcer said "u r matt schaub u dont throw the ball no where near a deffender in this this sittuation" 
5
Add a comment...
Have her in circles
834 people
Bebe Akussa's profile photo
Nicki Starnes's profile photo
Ankur Gavri's profile photo
Courtney Fairhurst (CLIF)'s profile photo
Manaswi Sharma's profile photo
Dwayne Thompson's profile photo
weihua liu's profile photo
Yuni Rino's profile photo
Fayetta Sawyers's profile photo

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
WAY TO GO DEFENCE!!!
2
Add a comment...

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
HEELLL YEAH JJ SWAT!!!!
7
Add a comment...

Trina La'Sha

Shared publicly  - 
 
GAME OVER #TEXANS #LILFLIP #2-0
5
Shawn Anomaly's profile photoTrina La'Sha's profile photoEric Maes's profile photo
4 comments
 
I didn't say it wasn't a win. I wasn't saying anything about that. I'm saying you only wait till it's safe to say you won, after you win. Seems convenient that you're no longer "busy." And no one asked for an explanation, you offered that up on your own. 
Add a comment...

Trina La'Sha

Shared publicly  - 
 
JJ WATT CHARGIN UP THE CHARGERS LOL REAL BOLTS FA DAT ASS!!!!
5
Eric Maes's profile photo
2 comments
 
Last I saw, he didn't do anything. Literally. 0 tackles. However, I do remember seeing him block a pass. So I guess that's something... 
Add a comment...

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
IN DAT THANG MAAAAANNNNN HTOWN BABY!!!!!
 ·  Translate
11
Add a comment...

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
We gotta score WE JUS GOTTA!!!!
4
Add a comment...

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
HELL MUTHAFUCKIN YEAH...KEEP THIS DRIVE ALIVE
3
Add a comment...

Trina La'Sha

Discussion  - 
 
FUUUUUUUCK!!!!
2
Add a comment...
People
Have her in circles
834 people
Bebe Akussa's profile photo
Nicki Starnes's profile photo
Ankur Gavri's profile photo
Courtney Fairhurst (CLIF)'s profile photo
Manaswi Sharma's profile photo
Dwayne Thompson's profile photo
weihua liu's profile photo
Yuni Rino's profile photo
Fayetta Sawyers's profile photo
Work
Employment
  • Xerox
Places
Map of the places this user has livedMap of the places this user has livedMap of the places this user has lived
Currently
Houston
Links
Contributor to
Story
Tagline
Sweetest Btch U'll Ever Meet
Education
  • Waller High
    2003
Basic Information
Gender
Female
Birthday
August 5
Other names
TRINA LASHA
Trina La'Sha's +1's are the things they like, agree with, or want to recommend.
DailyHoroscope Holiday Season
market.android.com

The ultimate source for your daily horoscope fix!The popular "DailyHoroscope" application themed for winter holidays and with ★NEW EXCLUSIVE

Sexy Shoes, Cute Shoes,Boots, Sandal, Pump, High Heel Shoes, Sexy Pump, ...
tracking.dsmmadvantage.com

Find shoes, womens shoes, Cute Shoes,cowboy boots, frye boots, Sexy Shoes, High Heels, Prom shoes,Summer Shoes, womens boots, Bridesmaids sh