Profile cover photo
Profile photo
NuR aTiQ
19 followers
19 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
FAILURE AS MUM
Assalammualaikum n Hi, pernah tak korang kadang2 rasa nak marah je bila jaga anak...huhuhu..suddenly malam tadi aku rasa geram sangat dengan aatif sebab selalu la sangat asyik turun naik sofa..dok main panjat2 sofa merangkak ke hulu ke hilir kt bahagian san...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
PENGALAMAN BERPINDAH KE RUMAH BARU
Assalamualaikum n Hi, setiap orang mesti ada impian untuk beli rumah kan. tapi aku rasa tak kira la yang belum mampu beli yang menyewa atau yang da beli rumah mesti dalam hati tu membuak buak nak deko rumah lelawa..kan..kan..kan.. sama macam aku...dalam hat...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
PRUBSN TAKAFUL
Assalammualaikum n Hi, hari ini nak sambung sikit pasal insurans tuh...awal puasa aritu 17-19 Jun 2015 aatif kene admit hospital sb terkena jangkitan telinga OTITIS MEDIA..sb sebelum tue, da beberapa hari aatif demam on off..dekat seminggu gak la..suhu bada...
Add a comment...

Post has attachment
BATIK COTTON BLOUSE
Sekarang tengah musim batik dan songket...Shoulatic ada menjual pelbagai jenis baju dan kain mengikut fesyen yang terkini.. Jom Cuci-Cuci Mata Jap.. Lepas itu pilih mana yang berkenan di hati.. Sempat lagi nak pilih mana yang berkenan sebelum raya haji nant...
Add a comment...

Post has attachment
KEPENTINGAN INSURANS MASA KINI
KEPENTINGAN INSURANS MASA KINI
ajienatiq.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KEPENTINGAN INSURANS MASA KINI
Assalamualaikum n Hi, Tahu tak apa itu insuran perubatan dan nyawa? ok bagi yang ragu2 nak amek insuran tuh, meh aku cite ckit... insuran skg da ada yang islamik punya..maksudnya insuran sekarang da berlandaskan Islam..da takya ragu2 lg mn punca insuran tue...
KEPENTINGAN INSURANS MASA KINI
KEPENTINGAN INSURANS MASA KINI
ajienatiq.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded