maria moncal
maria's posts

Volta a l'estany d'Ivars
   L'estany d'Ivars i Vila-sana és un autèntic oasi d'aigua enmig del Pla d'Urgell. Arribem al capvespre i decidim tornar-hi demà per fer una volta complerta a l'estany.     L'endemà iniciem el recorregut a Vilasana    Situat al bell mig de la plana de Llei...

De Mollerussa al salt del Duran, arran de la sèquia i fins a Vilanova de Bellpuig i Golmes
    Des de Mollerussa , on hi ha l’Espai Cultural dels Canals d’Urgell , surt una ruta a peu que ressegueix un tram de la tercera sèquia, fins a un saltant d’aigua, anomenat salt del Duran . És un itinerari totalment planer i molt agradable, ja que en tot m...

A l'entorn de Vallferosa
   Itinerari circular
a l'entorn de Vallferosa, una vall situada gairebé al centre geogràfic de
Catalunya, a la comarca del Solsonès, travessada per les rieres de Llanera,   Vallferosa i   Comabella. Trobem boscos, masies, conreus en
petits camps i pastures...

Les Torretes de telegrafia òptica i el far entre Sant Pol i Calella
    Avui fem una passejada arran de mar     Sortim de Sant Pol, aquest cop amb la intenció d’arribar fins al far de Calella.    Deixem enrere Sant Pol i caminem arran de mar fins travessar per sota un pont i ens enfilem per un camí que va paral·lel a la car...

Ascens al Bestracà entre la Garrotxa i el Ripollès
   Anem altre cop a la Garrotxa, per seguir un nou itinerari, l’ascens al Bestracà . D’ Oix , anem cap a l’ermita, castell i cim del Bestracà , baixem cap a la vall d’Hortmoier i seguint les rieres de Beget i Oix , retornem al punt de sortida.    Sortim d ’...

De les Basses de Monars fins a Oix pel torrent del Toll
    Anem fins a les basses de Monars a l’Alta Garrotxa, per iniciar el camí cap a Maians passant per Monars i baixant pel torrent del Toll fins a la vall d’Hortmoier tot creuant la riera de Beget per després seguir-la de forma paral·lela fins a Oix.    A Ro...

Castell de Milany al Bisaura i fageda del Barretó o Bonvac
   Anem a la serra de Milany amb la intenció de travessar la fageda de Bonvac i arribar-nos fins a un cim característic del Bisaura, el Castell de Milany situat dalt d'un contrafort rocós.     Estem a la subcomarca del Bisaura que està situada al nord de la...

maria moncal commented on a post on Blogger.
esplèndides imatges d'un magnífic itinerari