Profile cover photo
Profile photo
Rafshila Romli
456 followers
456 followers
About
Posts

Post has attachment
Wah... Dah lama x jengah sini
As salam Last post 11.5.2017 Lama sungguh rindu nak menulis
Add a comment...

Post has attachment
ISTERI HILANG RAHIM
# ISTERIHILANGRAHIM Make up, jurusolek, kosmetik, emas, berlian, wangian, kecantikan, putih gebu, ramping tidak akan mampu mengembalikan keyakinan dia berhadapan sang suami. . . . Ramai yang tidak ambil berat tentang kesihatan rahim mereka. Sometimes kerja ...
ISTERI HILANG RAHIM
ISTERI HILANG RAHIM
shila-luvmyfamily.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Apakah Darah Bantal? Jom baca
Apa itu darah bantal? Darah bantal merupakan sejenis darah yang terkumpul selama di dalam perut ibu yang hamil selama 9 bulan atau kurang ia terkandung bersama uri. Sering dikenali sebagai “alas bayi” kerana persis seperti “bantal” bagi bayi di dalam rahimn...
Add a comment...

Post has attachment
~~Bentan~~
Eloklah tu banyak jalan... kena bentan nanti bukan hang saja pantang lama... suami hang sekali kena 'pantang' " - tok bidan. 👉 Ramai ibu ibu yang rasa ada aura 'ultraman' suka buat ni.... "Shud be no problem lah... saye ni dah biasa buat keja keja rumah wa...
Add a comment...

Post has attachment
STRECHMARK, JERAWAT DAN DAKI KESAN SELULIT PUN HILANG
STRECHMARK, JERAWAT DAN DAKI KESAN SELULIT PUN HILANG . Mostly wanita memang ada masalah ni. Kulit kita kan lembut je, kena sikit masalah di atas ni, kesan dia takmau hilang. Degil betul! . Ramai yang pm tanya macam mana nak hilangkan kesan strechmark, daki...
Add a comment...

Post has attachment
Keputihan bagi wanita
Awak, Keputihan tu mmg setiap org perempuan ada tau, beza sihat n x saja. Kalau sihat, dia kua time subur..dlm 3 4 hari lepas period. Normal vaginal discharge. Tekstur macam putih telur, boleh regang guna jari. Mmg sebiji mcm putih telur lendir ya. Time ni ...
Add a comment...

Post has attachment
Keguguran? Perlukah berpantang.....
Wanita yang lepas keguguran pun WAJIB berpantang ye..rahim org yg keguguran lagi lemah daripada yang bersalin normal. Sebab apa? bayangkan ibarat buah yang belum masak, uols paksa2 untuk dipetik..wanita yang baru lepas keguguran lagi laa kene jaga betul-bet...
Add a comment...

Post has attachment
"BADAN SEMAKIN RINGAN ,ANGIN SEMAKIN KURANG"
"BADAN SEMAKIN RINGAN ,ANGIN SEMAKIN KURANG" alhamdulillah bestnyaaa clh dapat membantu buang angin jahat dalam badan tu.. Kentut & sendawa je tau lepas makan clh ni  ;) Perunding jsd # 0197725730rafshila # stokisjsdjb # jamususukdara # familyummu # sokongl...
"BADAN SEMAKIN RINGAN ,ANGIN SEMAKIN KURANG"
"BADAN SEMAKIN RINGAN ,ANGIN SEMAKIN KURANG"
shila-luvmyfamily.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
[MUDAH LEKAT BUKAN PETANDA SUBUR‼️]
[MUDAH LEKAT BUKAN PETANDA SUBUR ‼️ ] Baru tau ilmu baru dari bidan sebenarnya ibu ibu yang cepat lekat ni bukan bermakna subur sahaja tapi antaranya sebab peranakan ibu ibu dah ke bawah. Maksudnya tak naik di tempat sepatutnya di bahagian atas pusat. Tu ya...
Add a comment...

Post has attachment
Anggun Pesona Soap_APS by JSD
# Sabun_magic_Jsd ✌ ✅ Pengelupasan perlahan &penggantian kulit semulajadi.  ✅ Menghasilkan kulit tubuh yang cantik, tegang &lembap. ✅ Membantu Menghilangkn kesan parut seperti rekahan selepas Bersalin. ✅ Menghilangkn kekotoran seperti kerak & Daki  👉 SABUN...
Anggun Pesona Soap_APS by JSD
Anggun Pesona Soap_APS by JSD
shila-luvmyfamily.blogspot.my
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded