Profile cover photo
Profile photo
Hikayat Seorang Budak
316 followers -
Life before your Death
Life before your Death

316 followers
About
Posts

Post has attachment
Sejati (Official Music Video) - Faizal Tahir
Biar mati ku mencuba demi bahagia Biar sakit dilukai dapat ku rasa Biar nadi ku terhenti demi ke syurga Biar selamanya mencari cinta sejati Assalamualaikum dan salam sejahtera (^.^) Dah tengok official music video SEJATI? Seriously, first time aku tengok me...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
Nastia - Rapuh (OST Papa Ricky
"Bintang malam setia seperti dirimu, Tetap pudar menghilang tiada gantimu, Dan ku masih terasa degupan jantungmu, Tanpamu ku kan rapuh." Akhirnya release jugak lagu Rapuh yang dinyanyikan oleh kumpulan Nastia. Penat menunggu dan hasilnya memang wow. Hehe.  ...

Post has attachment
OST Hwarang (Korean Drama)
Drama series depicts the story of Hwarang (literally "Flowering Knights") - an elite group of male youth in during the Kingdom of Silla. credit :  asianwiki.com Maaf. Aku tak boleh dah nak tahan jari aku daripada menaip entry ni. Hahaha. Tengah demam Origin...

Post has attachment
OST Hwarang (Korean Drama)
Drama series depicts the story of Hwarang (literally "Flowering Knights") - an elite group of male youth in during the Kingdom of Silla. credit :  asianwiki.com Maaf. Aku tak boleh dah nak tahan jari aku daripada menaip entry ni. Hahaha. Tengah demam Origin...

Post has attachment
Hilang
Setahun lebih tak update blog lain macam pulak aku rasa. Habis hilang semua kenalan blogger aku suatu ketika dahulu. Apa khabar semua? Maaf kalau buat korang rasa kehilangan. Ada ke pun yang masih ingat kat aku? :') Sementara masih di awal januari ini, aku ...

Post has attachment
NOAH - Sajadah Panjang
Ada sajadah panjang terbentang Dari kaki buaian Sampai ke tepi kuburan hamba Kuburan hamba bila mati Ada sajadah panjang terbentang Hamba tunduk dan sujud Di atas sajadah yang panjang ini Diselingi sekedar interupsi Mencari rezeki mencari ilmu Mengukur jala...

Post has attachment
Wait while more posts are being loaded