Profile cover photo
Profile photo
Teri Liles
I'm not twisted, I'm double jointed!! LOL I am fluent in sarcasm and think there should be awards for Irony!!
I'm not twisted, I'm double jointed!! LOL I am fluent in sarcasm and think there should be awards for Irony!!
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
New blog post!! Table is looking good!
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
New blog!! yup, I have yet another one!!
Furniture redos and elbow grease!
Hello!
Hello!
southernbohbeachgirl.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
**
Hi y'all. Been a long time, hasn't it?  I'm still alive, stressed to the max, but alive none the less.  Hope y'all have been good and living your life YOUR way!! A bit of a warning here, I'm about to go on a rant.  Yeah, big surprise, right?  LOL  So, if yo...
Add a comment...

Post has attachment

Post has attachment
**
Well, I’m still alive!! Yay, right?  Seriously
though, I've been ill for almost two weeks now with some creeping crud that was
carried in by a snot nosed plague carrier whose parents obviously did NOT know
any better than to drag their obviously ill child o...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded