Profile cover photo
Profile photo
Maizie Angah
2 followers
2 followers
About
Maizie's posts

Post has attachment
Photo

Post has attachment
Pengalaman Melahirkan Adam Kamil ~ Part 1 ~
As salam n selamat mlm semua... :) Adoi ..sejak ade ank ni blog ni mcm chip more je.. Kejap ade kejap xde ..hehehehe Oklah... Sementara ade mase ni angah nk cite pengalaman angah melahirkan "Duplicate of Us" @ Adam Kamil bin Mohd Afiq Aizuddin .. :) Mengand...

Post has attachment
Kesah Adik Armand ~ Al Fatihah
As salam semua. Semalam angah terbaca satu kesah Adik Armand telah pergi ke syurga . Walaupun angah xkenal sape ibu n anak ini tapi bile angah baca kesah Allahyarham Adik Armand di blog umi nye memang membuatkan hati angah tersentuh dan hampir2 nk menitis a...

Post has attachment
Alahai... :p
As salam Semua.. :) Wahh...dah lame xupdate blog ni... Mase tak mengizinkn sejak dah ade ank ni..hehehe  (alasan je tu..) Alhamdullilah kehidupan sekarang ok dah hepi sbb dah ade anak kn..hehehe Banyak benda nk cite..tp xtau dari mane nak mule ..huhuhu Dulu...
Wait while more posts are being loaded