Profile cover photo
Profile photo
wahida ayob
144 followers
144 followers
About
wahida's posts

Post has attachment
Bit To Bit
selepas setahun aku keluar dari zaman menjadi siswa... Bnyak cabaran rupanya "Tongkat Langit" rasanya tak mampu... Tapi kena bangun dari mimpiiii langit itu tak selalu cerah tapi melihat org lain bahagia itu adalah nikmat kehidupan "Doa itu mampu buat kit...´╗┐

Post has attachment
terasa hati
bukan semua orang boleh terima kita bukan semua orang suka cara kita bukan semua orang mahu berkawan dengan kita bukan semua orang pandang kita┬á tapi bila susah itu datang tidak kenal pun datang yang sombong dulunya┬á pun turut datang hakikat manusia... somb...´╗┐

Post has attachment
LangkahKu
Tika aku masih melangkah,┬á Jika aku tidak kehadapan adakah hariku akan cerah seperti sekarang maaf jika aku terlalu mengikut hati..... tapi kejayaan harus dikejar walaupun kita perlu mengorbankan masa dan waktu Tapi "BERSYUKURLAH" walau apa jua kejayaan yan...´╗┐

Post has attachment
Terjatuh lagii
orang semua ckp mcm senang jee... setiap hari aku pasti akan merasa sedihh.. bukan bermakna aku sedihhh sebab putus cinta tpi aku sedihh kenapa aku perlu bercinta dahulu sedangkan masih bnyak masa untuk aku mengenali dia... tapi masa adalah segalanya... aku...´╗┐

Post has attachment
Ceritera Aku
Aku menulis bukan untuk memceritakan hal peribadi aku tapi aku ingin meluahkan sesuatu... Bukan paksaan jika ingin membaca .. bila duduk kat rumah nie sengsorang terfikir jugakkk...Jika suatu hari aku bertemu jodoh adakah hidup aku akan lebih bahagia... For...´╗┐

Post has attachment
Catur dalam kehidupan
Setelah hampir 5 bulan aku bergelar gradusi muda Alhamdulillah....┬á 15 ramadhan 2013, dah hampir 2 bulan aku berkerja... walaupun gaji xde la semahal mne sekurang-kurangnya aku dah tak perlu bergantung kepada duit mak abah... melihat kengkawan berjaya adala...´╗┐

Post has attachment

Post has attachment
KAMI  berniaga lagiiii
esok klas aku "dkm6c" ade buat jualan lagi kat sekitar PUO sempena ngan hari kokurikulum PUO.. sebenarnya seronok buat perniangaan direct selling nie..tpi muka nak kena tebal 2 kali ganda.. hihihi dapat customer sporting no prob laa....dapat customer nak "f...´╗┐

Post has attachment
time to kami hang out sebentar~´╗┐

Post has attachment
menikmati keindahan alam sebentar~
sedar tak sedar aku dah hampir tiga tahu ngan diorang nie,,┬á dari aku semester satu ...now, aku dah semester enam ,, alhamdulillah~ nie la keje kami klau dah bosannnnn, kami pegi jenjalan di sekitar tempat blaja kami la,, so, nie adalh one of part tempat yg...´╗┐
Wait while more posts are being loaded