Profile cover photo
Profile photo
akusukatulip Tulipituadalahaku
11 followers -
if i failed or i succeed, at least i live as i believe~
if i failed or i succeed, at least i live as i believe~

11 followers
About
akusukatulip's posts

Post has attachment
Pusat Remaja Kafe@Teen ::
Apa tu kafe@teen? Jujur, kalau mula2 tanya dulu, diri sendiri pun tak tahu. entah, kenapa sampai boleh tak tahu.. kalau ditanyakan pada kebanyakan remaja secara rawak pun, barangkali dorang pun tak tahu. tapi, sejak berada dalam ni, rasa macam nak bagitau s...

Post has attachment
Silent mood :l
kebisuan itu telah mengundang rasa rindu,  jujur, aku teringatkan kamu.. di antara 'demi cinta suci' dan 'ku harap cinta' ada aku juga kamu..

Post has attachment
Empat abjad dari hati : :
Empat abjad dari hati.. M.A.A.F Empat abjad dari hati.. M.A.A.F Empat abjad dari hati. . M.A.A.F Empat abjad dari hati.. M.A.A.F banyak sekali abjad yang ingin aku susun ingin aku susun satu persatu menjadi ayat nan indah tapi aku tak mampu bila lidah aku j...

Post has attachment
"Terfaktab"
Malam itu tak selamanya kelam kerna masih ada terangnya bulan cinta itu adakalanya terpadam bila rindu semakin jauh ditinggalkan mulut tak perlu berbicara andai kebisuan mampu mencoretkan rasa mata tak semestinya akan berkaca andai hati melepaskan dengan re...

Post has attachment
Terima kasih *CIKGU*
Diajukan dengan soalan yang berbeza, tapi membawa kepada jawapan yang sama. Soalan yang mampu membuat aku sebak, namun jawapan yang aku berikan juga adalah jawapan yang pada aku, jujur, ikhlas dari hati aku. Hati aku. kalau aku berkata aku takut untuk hidup...

Post has attachment
Lin Handmade Greetings 2014 Blog Giveaway #1
Hola =)  lama betul menyepi..hiks.. Entri kali ne tentang ini tentang --http://azlina-lin.blogspot.com/2014/05/2014-blog-giveaway-1.html ::slotted quilling tools:: sape nak berpeluang dapat SLOTTED QUILLING TOOLS   klik la link ne:    http://azlina-lin...

Post has attachment
Black & White : :
credit to:  quotes-lover.com   credit to:  www.quoteswave.com krik krik..krik krik..

Post has attachment
Hakikat Kesedihan ::
" Barangkali kamu tidak menyukai sesuatu padahal Allah menjadikan padanya kebaikan yang banyak  [An-Nisaa: 4] Kepahitan menjadi teman diri, ku tempuhi onak duri sendiri di sini [terbaik buat kita] Pada hakikatnya, kesedihan adalah perasan jiwa yang bersif...

Post has attachment
Dusta ::
kejujuran itu indah.. indahkah? dusta.. kerana kejujuran itulah yang telah memisahkan.. hurt, its really hurt..Allah :'( Ingatlah, hanya dengan mengingat Allah hati menjadi tenteram [Ar-Rad 13:28]

Post has attachment
Repost: Tuhan, Izinkan Aku Kembali~
TUHAN,
IZINKAN AKU KEMBALI Dalam
asyiknya dengkuran yang bergema, Ada
seorang hamba yang masih tegar berdiri, Terkumat
kamit mulutnya, lambat-lambat gerak bibirnya, Matanya
rapat dipejamkan, sehingga
ada air yang berlinang dikelopak matanya, Aku
memerhati d...
Wait while more posts are being loaded