Profile cover photo
Profile photo
Nana Zack
3 followers
3 followers
About
Posts

Post has attachment
HARI RAYA AIDILFITRI 2014
HARI RAYA AIDILFITRI 2014
HARI RAYA AIDILFITRI 2014
nanazack.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Ramadhan Kareem
Salam Jumaat  &
Ramadhan Kareem
Ramadhan Kareem
nanazack.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
air oh air...
masuk hari ni dah 2 hari air tutup tanpa notis...ggrrrrr...geram btul la...time dia bg notis kata nk tutup, xtutup gak airnya...ni xde angin xde ribut, tiba2 je air tutup....aku plak mcm biasa la, sblm nak puasa, kemas rumah mcm nak apa...mengelap semua fra...
Add a comment...

Post has attachment
ole2 Brunei..
dah dua kali weekend berturut2 turun KK...mula2 tu pergi sbb ada Navy day...last week plak pergi sbb abg ada tournament...mgu ni insyaAllah, turun KK lg...hehehhee...saja2 suka penatkan badan kan...hahaha..kang kalo xikut, aku gak yg stress duduk rumah hjg2...
Add a comment...

Post has attachment
GIGI..
mcm berjangkit plak masalah gigi ni dr zue...huhuhu...tp bkn gigi aku la, ni gigi anak2....last thursday, abg xde.. mcm biasa la sbb ada vip dtg kan, so mmg bz sampai xdpt blk rumah la...so kalo abg xde, dh jd turn aku plak bwk budak2 ni g main kat taman..i...
Add a comment...

Post has attachment
mari masak bersama saya!
asal mama masuk dapur je, dia pun sibuk ikut sama...kalo boleh duduk statik xpe gak, ni x, abis dia duk tolak sana sini bangku dapur tu sbb nak panjat nk tgk apa mama buat...pastu bila dia xleh duduk diam, maka mama pun mula la nk naik angin sbb ada aje yg ...
mari masak bersama saya!
mari masak bersama saya!
nanazack.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
migraine
lately ni, lepas satu, satu nikmat ditarik...mgkn disebabkan aku 'leka' denganNya...alhamdulillah, sekurang2nya aku diberi ingatan dgn cara ini....take a rest...dan jangan stress2 lagi.....
Add a comment...

Post has attachment
pasport...
sekarangni tgh kecoh kan pasal penggunaan passport curi...bila dah terjadi ni semua, xtau nak salahkan siapa..manusia pun ada kelemahan juga, apa tah lg sistem yg dicipta oleh manusia...kita doakan yg terbaik utk mereka..Aminnnn... tp aku xnak komen ttg ni ...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
kisah semalam...
ada dua kisah semalam yg aku nak kongsikan...satu kisahnya kurang enak didengar oleh telinga aku ni aka menyampah la sng cerita...satu lg kisah, sgt mengembirakan hati ini sebagai seorang ibu aka syukur alhamdulillah... kita citer yg xbest dulu la ye...ptg ...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded