Profile cover photo
Profile photo
mama hasziq
5 followers
5 followers
About
Posts

Post has attachment
PENGALAMAN BERSALIN SECARA PEMBEDAHAN
Assalamualaikum.. mata tak mau lelap lagi jadi mak yong malam ni nak share pengalaman bersalin secara pembedahan/caeseran. Pengalaman semasa melahirkan putera sulung sy Muhammad Hasziq Asyraf. Alhamdulillah, sekarang aku dah hamil 8 bulan (33w4d) untuk anak...
Add a comment...

Post has attachment
BUNUH KOLESTROL JAHAT DENGAN PHYTOCOL-ST SHAKLEE
Assalamualaikum dan selamat pagi semua..semoga kita semua dirahmati dan diberkati oleh-Nya setiap apa yg kita lakukan hari ni dan ianya memberi kebaikan untuk semua..insha Allah. Pagi ini hanya mendengar kicauan burung yang sangat2 tenang, syukur masih dibe...
Add a comment...

Post has attachment
**
Assalamualaikum dan selamat pagi semua... Lama tak menulis..ya raya kan..lps raya badan ni cam lemau jer hihi.. mau tak nya..jammed balik kg teruk giler.. Stress dan migraine jadinya.. Ok Pg ni sy nak cerita mengenai migraine lah..Migraine ni tak boleh di b...
MamaHasziq
MamaHasziq
mamahasziq.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KENAPA BADAN KITA MEMERLUKAN VITAMIN/SUPLEMEN?
1. Badan kita perlukan dos vitamin yang lebih tinggi dari apa yang boleh diperolehi daripada makanan. Contohnya vitamin C dan E yang diperolehi daripada makanan sahaja tidak mencukupi untuk memberi kesan pencegahan dan anti penuaan. 2. Buah-buahan dan sayu...
Add a comment...

Post has attachment
Tampil penuh berkeyakinan dengan set kecantikan kulit shaklee
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Saya nak share sedikit pengalaman dilanda jerawat yg teruk dan muka yg sangat2 mengerikan. Tak sanggup nak cerita, bayangkan jerawat kejap tumbuh kat dahi, pastu kat dagu, tak sempat hilang dah naik lagi kat pipi ...
Add a comment...

Post has attachment
Tampil penuh berkeyakinan dengan set kecantikan kulit shaklee
Assalamualaikum dan salam sejahtera semua.. Saya nak share sedikit pengalaman dilanda jerawat yg teruk dan muka yg sangat2 mengerikan. Tak sanggup nak cerita, bayangkan jerawat kejap tumbuh kat dahi, pastu kat dagu, tak sempat hilang dah naik lagi kat pipi ...
Add a comment...

Post has attachment
Tips Atasi Masalah Sembelit Anak
Bayi yang baru dilahirkan kerap membuang air besar. Adalah normal
sekiranya bayi yang berumur antara 0-6 bulan membuang air besar lebih
dari lima kali sehari. Kita sebagai ibu bapa, tidak perlulah bimbang. Semakin meningkat umur anak-anak, seringkali berl...
Tips Atasi Masalah Sembelit Anak
Tips Atasi Masalah Sembelit Anak
mamahasziq.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KANSER PROSTAT...JOM CEGAH!!!
KANSER PROSTAT...JOM CEGAH!!!
mamahasziq.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
ASTHMA DI KALANGAN KANAK-KANAK
ASTHMA DI KALANGAN KANAK-KANAK
mamahasziq.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KANSER PROSTAT...JOM CEGAH!!!
KANSER PROSTAT...JOM CEGAH!!!
mamahasziq.blogspot.com
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded