Profile cover photo
Profile photo
Shima Salleh
128 followers -
SuriRumah & SuriHati en.Johari, SoperMomma M.aQiL & M.aFiQ. Aku mahu menjadi isteri, ibu & sahabat buat keluarga tercinta.. Juga buat teman2 diluar sana :Dv MUoR mari.. ^__^ ~Santai-santai sahaja~
SuriRumah & SuriHati en.Johari, SoperMomma M.aQiL & M.aFiQ. Aku mahu menjadi isteri, ibu & sahabat buat keluarga tercinta.. Juga buat teman2 diluar sana :Dv MUoR mari.. ^__^ ~Santai-santai sahaja~

128 followers
About
Posts

Post has shared content
Royal Slim Lishuo Magic
Royal Slim Lishuo Magic Hebat
   READY STOCK!! Produk TERBARU dan TERLARIS di pasaran !!  ROYAL SLIM Lishuo MAGIC !!  Produk yang boleh bagi anda KURUS + GEBU + AWET MUDA.... 3 in 1....sapa tak nak kan... :)   Harga ROYAL SLIM Lishuo MAGIC: CARA PEMBAYARAN KLIK SINI Untuk Order :  ☎ Bel...
Add a comment...

Post has attachment
Perkahwinan Perempuan
Kenapa ye agak lemau nak menulis di blog... Tak minat? malas? tiada idea? hemmmmm atau mungkin nak tinggalkan terus dunia blog ni bila kejap-kejap timbul tenggelam hampir nak karam.. Haaaa macam pantun pulak ye... Blog ni sekadar meluahkan tulisan tanpa sua...
Add a comment...

Post has attachment
30 - 31 Januari 2014
Ya Allah, punyalah lama ambil cuti dari berblog hihihi... Sibuk la dia ni. Maklumlah, pada 31 Jan lepas, adik ku no5 telah selamat bernikah dan bergelar suami orang.. Hakak dia ni pun berdebor gak. Rumah yang penuh, ramai adik-beradik datang dan memikirkan ...
Add a comment...

Post has attachment
Bila Keseorangan..
..Walau hakikatnya berdua dengan Mok di rumah... Abg Aqil ke sekolah.. Tiada teman bermain.. Dia akan mulakan aktiviti kegemaran... BAWANG adalah pilihan! Nak tolong Mak masak katanya... Diam-diam terus jadi cenggini... Disusunnya.. Lepas tu tinggal. Tapi b...
Add a comment...

Post has attachment
Walau Hanya Sebuah Lukisan...
Diam tak diam masuk hari ni dah 4hari Aqil bersekolah. Agak sukar nak kejut dia bangun pagi. Kena upah susu botol dulu T_T buka kartun. Tak lama baru la dia bangun. Tu pun jam dah hampir 7.30pagi! hohoho.. Bila dah nyusu haaa memang tak la nak sarapan pagi ...
Add a comment...

Post has attachment
Bawang = Menjejes air mata = Tapi dia...
Kejadian sewaktu abg Aqil gi sekolah. Afiq takde kawan bercakaran hahahaha... Tengah takde kerja tu la dia cipta kerja.. untuk Mok sebenarnya.. Tengok la tu sepah dah dengan kulit bawang di lantai.. Curi-curi gambo dia yang tengah kusyuk mengopek kulit bawa...
Add a comment...

Post has attachment
Jom ke Sekolah !!
Alhamdulillah! Ke sekolah juga abg Aqil ni.. 3hari lagi cukup la umur 4tahun 5bulan hehehe..  Yang semangat bangun pagi ialah adik Afiq. Siap solat sebelah mok dia. Siap mandi jugak sebab mem'biyak' ekekekeke... Tapi dah pukul 7pagi pun abg Aqil takmo bangu...
Add a comment...

Post has attachment
Rupa Anak2 Bujang Selepas Kena Potong Rambut
Gambar ni diambil 2 hari sebelum kerja "pemotongan" rambut hihihiii.. Comel dan kiut ajer kan ^__^ walau memasing belum mandi opsss! Selepas diTrim semalam.. Sebenarnya dah lama nak gunting rambut Aqil tu. Cepat sangat panjangnya.. Nak naik sekolah kan.. Se...
Add a comment...

Post has attachment
Mini Moist
Aloh-aloh mini moist gitu kan.. Ini projek semalam. Dah lama tak menge'Kek'. Semalam buat sebab nak habiskan stok2 bahan kuih yang tarikhnya hampir tamat.. Resepi? Sebenarnya ini resepi kek coklat moist Munira Baharum yang sangat popular tu hehehe.. Ini kek...
Add a comment...

Post has attachment
Kalendar 2014 Dari Blogger
Tengah hari ni mendapat bungkusan yang dinanati-nanti... Terima kasih buat mommy blogger EB EZRIN! TEnliTtlEFinGerS Sebab komen entry berday boy tup-tup dapat kalendar cun ni hehehehe.. Terima kasih banyak2 eB sekeluarga. I loike sangat! besar okehh..! Cu...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded