Profile cover photo
Profile photo
NORHAFIZAH MISWAN
16 followers -
Rezeki itu milik Allah...
Rezeki itu milik Allah...

16 followers
About
Posts

Post has attachment
SEMPERIT SUSU
SEMPERIT SUSU suder duper rangup 'iza style' Alhamdulillah....3 bahan je diperlukan untuk menghasilkan biskut ini...rangup,lemak2 manis,masin skit...sbb penggunaan salted butter...sesiapa yang tak suka masin boleh guna butter unsalted... Sebab apa saya suka...
SEMPERIT SUSU
SEMPERIT SUSU
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
ROTI JALA SIMPLY DELICIOUS
Assalamualaikum & salam sejahtera... Lama tak menjala roti...salah satu sebab rakyat kat rumah dah berkurang...tukang makan takde jadinya semangat menjala roti pun kureng...tapi bila si bujang balik asrama dan request nak makan roti jala yang ibu masak, ras...
ROTI JALA SIMPLY DELICIOUS
ROTI JALA SIMPLY DELICIOUS
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
SUP DAGING SIMPLE (iza style)
Assalamualaikum... Salam Jumaat...Hari ni nak kongsi resepi sup daging yang sangat simple dan sedap...kenapa bubuh 'iza style'? Nama panggilan saya jugak tu...ada orang panggil fiza,fizz,jaja,noha,ja,zah & iza... Jom jenguk resepinya... SUP DAGING 1 kg dagi...
SUP DAGING SIMPLE (iza style)
SUP DAGING SIMPLE (iza style)
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
BINGKA PANDAN TANPA TELUR
Assalamualaikum dan Salam Ramadhan.... Hari ni saya nak berkongsi resepi kuih bingka pandan tanpa guna telur....resepi-resepi bingka sebelum ni kebanyakannya menggunakan telur tapi resepi memang tiada telur....sedap juga....oh ya sebelum tu nak cerita jugak...
BINGKA PANDAN TANPA TELUR
BINGKA PANDAN TANPA TELUR
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
KEK MARBLE PANDAN COKLAT YANG SANGAT MOIST DAN GEBU
Assalamualaikum dan salam Ramadhan.... Tinggal beberapa hari sahaja lagi kita akan menyambut Syawal....mesti masing-masing sibuk dengan persiapan raya kan....beli baju raya, buat biskut raya dan tak ketinggalan membelek resepi-resepi kek untuk dibuat menjel...
Add a comment...

Post has attachment
MEE KARI TERSANGATLAH MUDAH DAN SEDAP....
Assalamualaikum dan selamat malam.... Resepi mee kari ni tersangatlah simple dan mudah....Sedap....memang sedap...tp sedap tu subjektif...mungkin kita rasa sedap tapi mungkin orang lain tidak...Bagi saya resepi mee kari ni menepati citarasa saya...apa yang ...
MEE KARI TERSANGATLAH MUDAH DAN SEDAP....
MEE KARI TERSANGATLAH MUDAH DAN SEDAP....
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
TALAM KELADI
Assalamualaikum dan selamat petang... Kuih talam keladi...penggemar kuih-kuih tradisonal bolehlah cuba ye...senang je... LAPIS BAWAH BAHAN-BAHANNYA: keladi di potong dadu dan rebus hingga empuk 2 cawan tepung gandum 1 sudu teh garam halus 1 cawan keladi (po...
TALAM KELADI
TALAM KELADI
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
PUDING KOKTAIL
Assalamualaikum dan Salam Ramadhan... Dessert yang mudah disediakan. Sedap dimakan sejuk-sejuk... satu adunan boleh dapat 2 bekas besar BAHAN-BAHAN: 30gm serbuk agar-agar 10 cawan air * 1 1/2 cawan gula * 4 sudu makan tepung kastard * 2 biji telur * 1 tin s...
PUDING KOKTAIL
PUDING KOKTAIL
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
NASI LEMAK PANDAN
Assalamualaikum & salam 11 Ramadhan.... Dah petang-petang ni terfikir nak masak apa untuk juadah berbuka puasa nanti. Tetiba tekak ni berasa nak makan nasi lemak pandan. Bagi saya nasi lemak ni sedap di hidang dengan ayam goreng berempah dan sambal udang & ...
NASI LEMAK PANDAN
NASI LEMAK PANDAN
kekcoklat-fieza79.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
TOMYAM AYAM PEDAS DAN LIKAT...MEMANG SEDAP ....
Assalamualaikum dan Salam Ramadhan.... Tak nak bercakap banyak-banyaklah...terus 'straight to the point' ye...Hari ni nak kongsi resepi tomyam yang telah saya cuba dan memang sedap...selama ni tercari-cari juga resepi tomyam yang memang sedap macam tomyam k...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded