Profile

Cover photo
Dale Dubnyk
359 followers|943,956 views
AboutPostsPhotosVideosReviews

Stream

Dale Dubnyk

Discussion  - 
 
Oh yeah! Dolphins win! We going all the way now baby! Superbowl team right here!
1
Add a comment...

Dale Dubnyk

Shared publicly  - 
 
Bingo! That's the way to play!
1
Add a comment...
 
 
Craziest shit I've ever seen lmao
5 comments on original post
47
7
Hari Krishna's profile photoVishnu. D.Rajan's profile photoOorjit S Kumar's profile photoASIAH TUMUSIIME's profile photo
5 comments
 
Oh sh**t. Lol 
Add a comment...

Dale Dubnyk

Discussion  - 
 
Broncos are clearly the best team in the league right now. Not even a contest, they're so much better than even the next best, dolphins, or cards, or panthers, or Seahawks. No one will even come close to beating them any time soon.
2
Dustin Crawford's profile photoJohn Arnott's profile photoSev Cisneros's profile photo
53 comments
 
+Dustin Crawford​ lol sb lose - first week lose fuck the panthers...
Add a comment...

Dale Dubnyk

Discussion  - 
 
Just no stopping them dolphins! Damn rights the tides have just turned in this game with that fumble and recovery.
1
Sam's profile photoMiss Melony's profile photoDale Dubnyk's profile photo
5 comments
 
+Miss Melony booze helps.
Add a comment...

Dale Dubnyk

Discussion  - 
 
Finally game day is upon us! Let the 7 hours commercial free begin!
5
Add a comment...

Dale Dubnyk

Samsung Galaxy Note  - 
 
Still problems! Get your shit together Samsung!

https://goo.gl/dpYpPi
South Korean TV network YTN reports continued issues with exchanged Galaxy Note 5 smartphones. And these problems are still related to the battery!
The Samsung Galaxy Note 7 has been taking the heat of a major recall due to battery issues and phones catching fire. All affected devices are to get replaced, but it seems the new handsets are still not free of battery woes. South Korean TV network YTN reports continued issues with exchanged Galaxy Note 5 smartphones. New units are said to be suffering from overheating problems and quick battery power loss. We knew Samsung wanted to limit t...
9
Dale Dubnyk's profile photoZack Fawley's profile photo

Dale Dubnyk

Hardware  - 
 
Wild!
3
Clayton Robert-Stephen Nelson's profile photo
 
40 grand worth of cocaine > 40 grand pc
Add a comment...

Dale Dubnyk

General/Discussion  - 
 
Yup.
5
Matic Krmec's profile photoJustin sénéchal's profile photoSkymur スカイマー's profile photo
15 comments
 
Tbf, not complaining with RX470's at £160 here.
Add a comment...

Dale Dubnyk

General/Discussion  - 
 
 
The History Of Nvidia GPUs - From the NV1 in 1995 to Pascal in 2016, we look at the evolution of Nvidia's GPUs.
From the NV1 in 1995 to Pascal in 2016, we look at the evolution of Nvidia's GPUs.
5 comments on original post
9
Mike Landry's profile photo
 
What they don't tell you is that when 3dfx was taken over by nvidia most of there improvements came from there driver code.
Add a comment...

Dale Dubnyk

Discussion  - 
 
What the hell is a complete catch? I don't think even the officials have a clue anymore.
1
Faheem Prout (Free Thinker)'s profile photo
 
Agreed. They +NFL​ needs to stop adjusting and or changing what is a catch.
Add a comment...

Dale Dubnyk

Discussion  - 
 
Sweet SUV! So beautiful looking!
25
Jarrett Brown's profile photojordan B (JordanB)'s profile photojames pond's profile photoDale Dubnyk's profile photo
14 comments
 
Lol, can't believe how many actually went for this. Personally couldn't be caught dead driving this heap. Way too large
Add a comment...
Collections Dale is following
Links
Basic Information
Gender
Male
Other names
杜岱
Nice location, great patio and service. Good spot for professional event, although a little far from downtown for an event.
Public - 2 months ago
reviewed 2 months ago
Awesome beer, awesome food, great location.
Public - 3 months ago
reviewed 3 months ago
Nice atmosphere to chill and have a good coffee.
Food: ExcellentDecor: ExcellentService: Excellent
Public - 3 years ago
reviewed 3 years ago
Good sports bar. Nice patio.
Food: Very GoodDecor: Very GoodService: Excellent
Public - 3 years ago
reviewed 3 years ago
10 reviews
Map
Map
Map
Excellent food and drinks. Nice place to relax. Free Wi-Fi.
Public - 3 years ago
reviewed 3 years ago
Excellent nachos. Huge portion!
Public - 3 years ago
reviewed 3 years ago
Great lounge and patio. Typical earls.
Food: ExcellentDecor: ExcellentService: Good
Public - 3 years ago
reviewed 3 years ago