Profile cover photo
Profile photo
Fazidawani Ari
32 followers
32 followers
About
Posts

Post has attachment
Kulit Lebih Halus Dengan Masker ESP
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Hari ni nak cerita pengalaman saya bermasker setiap hari cuti kerja. Bermasker ni elok untuk kulit kita agar kelihatan segar dan halus malah gebu gebas. Kalau uolls beli ESP jangan lupa buat masker tau. Rugi kalau tak...
Kulit Lebih Halus Dengan Masker ESP
Kulit Lebih Halus Dengan Masker ESP
ddiamondvitshop.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Tips Kempiskan Perut
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Perut buncit? Pasti uolls tak nak kan especially kaum wanita. Pasti uolls nak perut nampak kempis. Betui ta k? Saya kongsikan tips kempiskan perut dari majalah iSihat.  Terdapat 4 tips yang dikongsi: 1. Kurangkan Meno...
Tips Kempiskan Perut
Tips Kempiskan Perut
ddiamondvitshop.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Kulit Lebih Sihat Berseri Dengan Nutriwhite
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Pasti ramai yang masih mencari produk kecantikan yang sesuai dengan kulit anda. Dengan Nutriwhite, anda tidak perlu risau dan takut untuk mencubanya kerana tiada bahan kimia. Disebabkan perubahan cuaca dan pencemaran ...
Add a comment...

Post has attachment
Apa Itu Jaundis?
Sudah pasti ramai ibu yang baru melahirkan anak tidak tahu apa itu Jaundis. Kebanyakkannya, setelah melahirkan anak barulah si ibu kedengaran tentang jaundis ini. Jaundis sering disalah erti sebagai demam kuning. Sedangkan ia tidak melibatkan demam. Ia adal...
Apa Itu Jaundis?
Apa Itu Jaundis?
ddiamondvitshop.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Rahsia Kekal Bertenaga
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Terlibat dengan aktiviti lasak di tengah- tengah panas mentari memang amat meletihkan. Namun usah khuatir kerana terdapat penawar kepada masalah ini. Shakle Performance Drink, minuman tenaga tidak bergas ini dirumus k...
Rahsia Kekal Bertenaga
Rahsia Kekal Bertenaga
ddiamondvitshop.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
MEMULIHKAN MASALAH SARAF & KEBAS
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Baru- baru ini, ramai yang bertanya kepada saya supplement untuk masalah saraf dan kebas kaki tangan. Mungkin bagi yang tak pernah alami menganggap penyakit ini tidak lah berat  mana. Tapi bagi yang alaminya akan rasa...
MEMULIHKAN MASALAH SARAF & KEBAS
MEMULIHKAN MASALAH SARAF & KEBAS
ddiamondvitshop.blogspot.my
Add a comment...

Post has attachment
Label Barang Kering di Dapur
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Korang suka tak tengok botol- botol, bekas- bekas di dapur korang berlabel? Nampak lebih cantik dan tersusun kan. Akak memang suka buat label ni sebabnya mudah untuk akak nak ambil apa yang akak nak ketika di dapur da...
Label Barang Kering di Dapur
Label Barang Kering di Dapur
ddiamondvitshop.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Pembantu Ibu Menyusu
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Syukur alhamdulilah, dengan pengambilan alfafa sahaja dari 2 oz ke 7 oz susu dalam masa seminggu sahaja. Rezeki buat anak tersayang Aisy. Apa itu Alfafa? - Kaya dengan klorofil. - Sekurang-kurangnya 4 kali ganda tingg...
Pembantu Ibu Menyusu
Pembantu Ibu Menyusu
ddiamondvitshop.blogspot.com
Add a comment...

Post has attachment
Bahaya Air Masak Buat Bayi 6 Bulan Ke bawah
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Masih ramai ibu yang masih tidak tahu betapa bahayanya air masak buat bayi di bawah umur 6 bulan. Sayangilah bayi anda sebelum terjadi perkara yang tidak diingini dan akan membuat anda menyesal seumur hidup. Antara ba...
Add a comment...

Post has attachment
Kelebihan Minum Air Masak
Assalamualaikum wbt dan Salam Sejahtera Kalau korang nak tahu, akak memang suka minum air masak berbanding air manis sejak dari kecik lagi.  Mak akak memang ajar akak minum air masak. Air masak kat rumah asyik kena jerang je selalu. Masa tu tak da air penap...
Kelebihan Minum Air Masak
Kelebihan Minum Air Masak
ddiamondvitshop.blogspot.my
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded