Profile cover photo
Profile photo
Budak Gemuk
18 followers -
Saya Comel
Saya Comel

18 followers
About
Posts

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Drama Senafas Rindu Episod 1 Full
Drama Senafas Rindu Episod 1 Full . Drama baru yang di tayangkan di Astro ini dibintangi oleh pelakon Elizabeth Tan dan juga Syafiq Kyle. Drama ini mengisahkan perjalanan percintaan di antara Viviana dan juga Fariz. Kedua-duanya tidak mengenali di antara sa...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 9 Full
Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 9 Full. Sinopsis episod kali ini adalah Ikram ke tempat kerja Marina dan terkejut bila mengetahui dia sudah berhenti. Puan Nur Aini juga berterus terang dengan Ikram yang Marina sebenarnya belum berkahwin dan ini memberi...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Drama Dia Menantu Rahsia Episod 4 Full
Drama Dia Menantu Rahsia Episod 4 Ful l. Episod kali ni agak serabut sikit haha mungkin aku yang susah nak faham kot. Zamer terus menerus mengacau si Lisa. Nasib baiklah ada Syak. kalau tidak mesti lisa dalam bahaya. Melia pula sibuk nak dapatkan syak balik...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Drama Dia Menantu Rahsia Episod 3 Full
Drama Dia Menantu Rahsia Episod 3 Full . Fuhh dalam episod kali ni, Zamer cuba mencari Lisa dan dia jumpa. Tapi dia tak tunjukkan muka dia sebenar. Sekarang ni dia dah tahu, Lisa tinggal dekat mana dan tempat kerja lisa. Habis lah lepas ni dia kena kacau. K...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 8 Full
Drama Setelah Cinta Itu Pergi Episod 8 Full . Tak sabar kan nak tunggu episod malam ni. Makin mendebarkan pula. Persoalan sekarang ni, adakah Ikram akan cari semula Marina atau Idlan yang akan berkahwin dengan marina? Nak tahu kan jawapan dia. hehe Tarikh T...
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded