Profile cover photo
Profile photo
Anoy Nanan
195 followers -
i don't want to be a good man but i wana be a great man...
i don't want to be a good man but i wana be a great man...

195 followers
About
Posts

Post has attachment
Masih ada kah cahaya untuk hari esok?
Matahari bersinar seperti hari-hari yang selalunya ia diperintahkan untuk bercahaya. Melata semua hidupan di dunia memerlukan cahaya untuk terus menjana abadi rutin harian dan mencari rezeki. Alhamdulillah, Dia terus memberi ruang untuk terus bernafas dan b...
Add a comment...

Post has attachment
Zip tak rapat...
Masa tengah tunggu LRT dekat stesen tadi, ada seorang wanita yang aku lihat dia macam dalam keadaan kusut. Dah 2 kali aku tengok tren LRT berlalu pergi namun dia tetap masih disitu. Dia berdiri terpaku ditepi laluan menghadap ke sungai. Dengan konfiden aku ...
Add a comment...

Post has attachment
teringat suatu masa dulu... Sebuah cerita tahyul yang tak masuk akal..
Add a comment...

Post has attachment
Cerita dari Gelang Patah ke Tangkak : Tun Mamat?
Dalam minggu ni saya berulang-alik dari Rembau ke tempat kerja di Kuala Lumpur. jam 4 pagi saya dah kena bangun. Bangun awal kerana banyak perkara perlu disiapkan, sebab itu saya terpaksa bangun seawal jam 4 pagi. Anakanda Harith dan Puteri Yaya terus lena ...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Isteri Dalam Bidang Pendidikan, Suami Dalam Bidang Kejuruteraan..
Bunga adalah salah satu makhluk tuhan yang disukai oleh wanita... Nadanya selalu seperti tidak puas hati. Setelah hampir 7 tahun berkahwin, dia merungut bahawa sebagai suami aku kurang memberikan perhatian terhadap diri serta kerjayanya. Selalu dia menyatak...
Add a comment...

Post has attachment
Add a comment...

Post has attachment
Kawan Baik Saya, Dia Anak Saya....
Awliya sekarang dah berusia lapan bulan. Ruang dan masa lebih tertumpu kepada Awliya kerana dia masih kecil. Awliya adalah seorang bayi yang comel dan bijak. Mata ini lebih tertumpu kepada Awliya. Hinggakan kadang-kala kurang perhatian diberikan kepada anak...
Add a comment...

Post has attachment
Ulasan Cerita Pre-Collector : Komik
Adalah suatu ketika tu, aku takde kerja apa yang nak dibuat kat rumah. Baring atas tilam empuk sambil menepuk perut yang semakin memboroi. Mata ni merenung langit diluar, terserlah warna birunya. Ternyata warnanya sama seperti langit-langit semasa berkelana...
Add a comment...

Post has attachment
teringat dulu-dulu masa nak dapatkan lesen memandu...
Lesen Memandu....
Lesen Memandu....
penulismerapu.blogspot.my
Add a comment...
Wait while more posts are being loaded