Profile cover photo
Profile photo
Eira Aikawa
549 followers
549 followers
About
Posts

Post has attachment

Post has attachment
::Dugaan November::
Assalamu'alaikum.. Selamat Hari Sabtu uols.. Tengah makan nasi kenduri ke tu? Makan, makan jugak uols.. Tapi kena la kawal gak pemakanan tu. Nanti tak tercapai lak azam korang nak kurus. 2017 pun dah semakin hampir ke hujungnya. Banyak betul dugaan di bulan...

Post has attachment
::SPM Dah Habis Ke?::
Selamat tengahari uols.. Dah lunch ke? Eira tengah confused ni uols.. Semalam de customer tanya, "SPM dah habis ke dik?" Yang menjadi kemusykilan ialah sama ada dia ingat Eira tengah ambil SPM @ dia ingat ingat Eira ada anak yang menduduki peperiksaan SPM. ...

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment

Post has attachment
::Telur Je::
Hai uolss.. Lama betul entry ni tertunggak.. Korang dah lunch ke? Makan apa je tu?? Menu Eira selalu sama je.. Sarapan➡️Segelas Chia Seeds Minum Pagi ➡️ Telur Rebus Makan Tengahari ➡️Sayur + Telur Goreng Minum Petang ➡️Biskut Oat Makan Malam ➡️ Biskut Kerin...

Post has attachment

Post has attachment
:: Peruntukan Belum Masuk::
Selamat berhujung minggu. Entri ni ditulis sekadar luahan isi hati. Seronok tengok orang lain dah dapat gaji bulan September & tak lama lagi gaji bulan Oktober pula (Deepavali). Tapi kami ni masih menggigit jari menanti gaji yang tak masuk-masuk (kitorang p...
Wait while more posts are being loaded