Profile

Cover photo
AzieYanz Rahim
72 followers|64,322 views
AboutPostsPhotosVideos

Stream

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Kita Juga Manusia
   Selamat pagi semua! Alhamdulillah, kita masih lagi mampu bernafas di muka bumi ini. Moga kita sentiasa mendapat manfaat dari isi alam dunia yang diciptakan oleh-Nya. InsyaAllah. Sebenarnya mata aku ni mengantuk sangat. Aku baru je sampai rumah pagi ni da...
 ·  Translate
Sebenarnya mata aku ni mengantuk sangat. Aku baru je sampai rumah pagi ni dari membawa misi untuk pulihkan pusat sumber Sek. Keb. Limau Kasturi 1 di Gua Musang, Kelantan. Tiga hari aku berada di sana untuk membina kembali pusat sumber yang telah ranap ditenggelami banjir lumpur yang melanda ...
1
Add a comment...

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Ada apa dengan 20sen? Ada orang marah-marah padahal 20sen je. Ada apa dengan 20sen? Kita yang kaya, berharta, ada kerja ni tak akan fikir pun pasal 20sen ni. Ala hal kecik jela. Kalau 20sen hilang pun buat tak tahu ataupun tak kisah. Betul kan? Tapi pernahkah kita fikir 20sen tu sangat berharga ...
1
Add a comment...

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Walaupun dua orang lagi tu takde (si kakak & abang), takpe la. Dapat tengok adik pun cukup la. Tu pun dah buat rindu aku terubat. So kembali semula ke topik asal. Hari yang dorang sampai tu, aku cepat2 buat plan. Kononnya nak berbuka kat luar. Sebenarnya dah lama tak makan kat luar dengan family ...
1
Add a comment...

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Selepas Malaikat Israfil meniup sangkakala (bentuknya seperti tanduk besar) yang memekakkan telinga, seluruh makhluk mati kecuali Izrail & beberapa malaikat yang lain. Selepas itu, Izrail pun mencabut nyawa malaikat yang tinggal dan akhirnya nyawanya sendiri. Selepas semua makhluk mati, ...
1
Add a comment...
Have her in circles
72 people
siti naquiah mohd hanapi's profile photo
everskill design's profile photo
Daron Hj Jaya's profile photo
Anna Mariana's profile photo
Syahrusaid Othman's profile photo
Ujana Harmonis's profile photo
Nevermore Kiss's profile photo
Mysury Nur Huda (Editor Kantoi Identiti)'s profile photo
Izi Kit's profile photo

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Owh aku pun baru perasan yang aku dah lama tak hapdet aku punya blog. Biasa la, kemalasan sudah pun melanda. Aku tak mampu untuk menolaknya. Huahuahua. Apa yang dah setahun? Alhamdulillah, hari ni genaplah setahun aku menetap di bumi Batu Pahat, Johor. Rasa macam tak percaya plak.
1
Add a comment...

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Okey, sebelum ni aku asyik buat entry #Imbaun ni pasal nahas, tragedi la dan kisah ngeri je. Hari ni aku nak ubah skit. Jom kita cuba #Imbau sejarah negara kita iaitu Malaysia yang mungkin ramai di kalangan kita pun tak tahu tentang kisah ni. Kisah ni memang ambil masa juga aku cari sebab aku ...
1
Zainudin Haji Meon's profile photo
 
Bagus. Banyak idea.
 ·  Translate
Add a comment...

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
Selamat tengahari semua! Dah lama aku tak buat entry #Imbau ni. Setelah berhempas-pulas cari kenangan yang best dan tragik, akhirnya mata aku ni tertumpu pada kisah ini. Kisah ni di 'publish' oleh The Malaysian Insider pada tahu lepas (2012) jadi masuk tahun ni, kisah ni dah berlaku 41tahun dulu ...
1
Add a comment...

AzieYanz Rahim

Shared publicly  - 
 
cerita ni buat sendiri ke? sebab rasanya pernah baca kisah ni di blog lain..
 ·  Translate
1
Niniarniaty Ismail's profile photoAzieYanz Rahim's profile photo
2 comments
 
owhh ingatkan buat sendiri tadi..hehe
 ·  Translate
Add a comment...
People
Have her in circles
72 people
siti naquiah mohd hanapi's profile photo
everskill design's profile photo
Daron Hj Jaya's profile photo
Anna Mariana's profile photo
Syahrusaid Othman's profile photo
Ujana Harmonis's profile photo
Nevermore Kiss's profile photo
Mysury Nur Huda (Editor Kantoi Identiti)'s profile photo
Izi Kit's profile photo
Links
Contributor to
Basic Information
Gender
Female