Profile cover photo
Profile photo
Nova Leeza
343 followers
343 followers
About
Nova's posts

Post has attachment
Carrie Junior dengan Pek Isian Semula
Salam, Sekarang ni penjimatan adalah sangat-sangat digalakkan sejajar dengan peningkatan kos sara hidup pada masa kini. Namun begitu, adalah penting juga untuk kita sebagai ibu bapa untuk membuat pemilihan yang tepat dalam memenuhi keperluan seharian anak-a...

Post has attachment
Veet Sensitive Touch Review | Mencukur Tanpa Rasa Sakit
Salam, Aku memang selalu ada masalah kegatalan dan pedih selepas becukur. Dua sebab gatal dan pedih, pertama, sebab kulit cedera, kedua sebab bulu baru nk tumbuh. Dari dulu aku kena hadapi masalah ni. Setiap kali nak bercukur, perasaan menyampah, bosan tak ...

Post has attachment
Deep Clean Neutrogena Pilihan Hatiku!
Salam, holla semua. Mencuci muka adalah satu rutin harian yang anda tak boleh langsung skip! Kena buat hari-hari semalas-malasnya sekali sehari. Kalau yang rajin tu, boleh buat pagi, tengah hari, petang dan malam. Kalau aku, setiap kali nak solat, kalau sem...

Post has attachment
LakePark Residence di KL North Rumah Idaman
Salam, Holla semua. Membuat pilihan dalam hidup bukanlah suatu perkara yang mudah. Tidak kira besar atau kecil. Semua orang nak yang terbaik dalam hidup ni kan. Aku juga tak terkecuali. sebagai contoh, untuk memilih tema baju raya tahun 2017 pun mengambil m...

Post has attachment
Lexis Port Dickson | Private Water Chalet Full Sea View
Salam, Holla.. masa ni mak pergi Umrah.. kakak aku yong dengan si pika menghantarlah mak ni ke KLIA. Malam tu kakak aku tidur kat rumah aku memandangkan esoknya hari Sabtu kan. Tak ada plan pun nak pergi ke mana-mana, mungkin jalan-jalan di KL je.. Yerlah s...

Post has attachment
Menginap di Rumah Mewah di Kuala Lumpur | K Residence
Salam, Pada suatu pagi yang indah dan hening.. aku bangun awal dan termenung memikir, bila la nak sihat sepenuhnya ni. Dah seminggu lebih batuk dan demam. Sampai boleh rasa tak larat nak bangun pagi. MC minggu ni sampai 3 hari doktor bagi. Masuk hari ke 5, ...

Post has attachment
Menginap di Rumah Mewah di Kuala Lumpur | K Residence
Salam, Pada suatu pagi yang indah dan hening.. aku bangun awal dan termenung memikir, bila la nak sihat sepenuhnya ni. Dah seminggu lebih batuk dan demam. Sampai boleh rasa tak larat nak bangun pagi. MC minggu ni sampai 3 hari doktor bagi. Masuk hari ke 5, ...

Post has attachment
The Royale Bintang Penang Yang Mewah
Salam, Holla, sedih ni tau sebab bulan ni, Mac sempat update beberapa entry je. Tak dapat nak meet target sebab 2 minggu tak sihat satu family pulak tu. Takperla.. sakit tu kan sebab Allah sayang. hehe ok back to cerita The Royale Bintang Penang Yang Mewah....

Post has attachment
Veet Sensitive Touch Workshop | Gajet Kecantikan Terbaru Dari Veet
Salam, Holla semua. Beberapa minggu lepas Nova telah dijemput untuk menhadiri Veet Sensitive Touch Workshop. Tanpa ragu-ragu Nova telah bersetuju untuk hadir ke workshop ini kerana Veet merupakan jenama sangat biasa dengan kehidupan Nova. Maklumlah saya ni ...

Post has attachment
Sassy Nursing Bra by Shapee | Cara Pilih Nursing Bra Yang Bagus
Salam, Holla semua. Alamdulillah Fatimah dah nak masuk 10 bulan pada bulan ini. Cepat sungguh masa berlalu. Mengandungkan Fatimah kali ini sedikit berbeza dengan masa mengandungkan Eiman dulu. Memandangkan ini kandungan yang kedua, Nova lebih bersedia dan t...
Wait while more posts are being loaded